Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи
27 вересня, 2012   ▪   Тиждень   ▪   Версія для друку

Заява «Українського тижня» про утиски видання після проведення Всесвітнього газетного форуму

Тижневик «Український тиждень» інформує українську та міжнародну громадськість про утиски видання після проведення Всесвітнього газетного форуму в Києві
Заява «Українського тижня» про утиски видання після проведення Всесвітнього газетного форуму

Український тиждень, який видає австрійська компанія ECEM Media GmbH від 2007 року, є одним з небагатьох на вітчизняному медіа-ринку часописом, що орієнтується на європейські стандарти. Маючи власну чітку позицію щодо подій, які відбуваються в країні, редакція ніколи не піддавалася зовнішньому впливові й не публікувала замовних матеріалів, що, на жаль, є практикою для більшості українських ЗМІ. У травні Український тиждень отримав премію імені Ґерда Буцеріуса «Вільна преса Східної Європи-2012», яку від 2000 року щороку присуджує німецький фонд «Цайт-Штіфтунґ» спільно з норвезьким фондом «Фрітт орд» («Вільне слово») – «за незаангажованість, професіоналізм, якість роботи, громадську активність і мужність». Видання послідовно виступало за реальну європейську інтеграцію та незворотні зміни в нашому суспільстві, бізнес-середовищі й секторі державного управління, які відкрили б шлях для перетворення України на сучасну європейську демократію, завжди гостро критикувало різні провладні та опозиційні політичні сили, організації, діяльність яких не сприяла чи заважала відповідним трансформаціям, профанувала їх.

Тиск на Український тиждень із боку влади та пов’язаних із нею монополістів медіа-ринку існував завжди, хоч і виявлявся в різних формах. Але від початку вересня він набув нової якості, яка полягає в цілеспрямованому видавлюванні журналу з ринку в спосіб блокування його доступу до читачів. Особливо це стало помітно після критичної публікації, приуроченої до Всесвітнього газетного форуму в Києві, що відбувся на початку вересня цього року. У статті йшлося про проблеми монополізації ринку друкованих ЗМІ та пов’язані з цим маніпуляції, які спотворюють український медіа-простір, роблять функціонування ринкових механізмів неможливим. Як наслідок, свої умови диктують великі медіа-холдинги, зазвичай вітчизняних олігархів, які є не самодостатніми учасниками ринку, а лише підрозділами їхніх бізнес-імперій. Водночас, оскільки в українських умовах медіа-бізнес є апріорі збитковим, кишенькові ЗМІ здебільшого виконують функцію маніпулятора громадською думкою. Зокрема, в країні з абсолютною більшістю україномовного населення вони нав’язують дискримінаційні умови для функціонування медіа, які виходять українською, що вже призвело до фактичного знищення сегменту друкованих нею видань.

Читайте також: Хто створив маніпулятивну систему ЗМІ?

Саме після цієї публікації керівництво державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» заборонило розповсюджувати на його території Український тиждень і нашу англомовну версію The Ukrainian Week узагалі. Про це нас повідомила рекламна агенція, через яку ми розміщувалися в аеропорту: «Робітники ДП МА «Бориспіль» були вимушені зняти Український тиждень з поліграфічних стійок через розміщення в журналі матеріалів проти нинішнього уряду. В зв’язку з тим, що зняття проводиться вже вдруге, керівництво аеропорту заборонило виставляти Український тиждень. Виходячи з вищезазначеного, на жаль, змушені відмовити вам (Тижню. – Ред.)в розміщенні» (див.копію офіційного листа, надісланого електронною поштою). Таким чином часопис утратив доступ до важливої аудиторії.

 

 

 

Крім того, відбулося блокування збуту примірників нашого журналу з боку медіа-холдингу UMHGroup(президент Борис Ложкін), найбільшого гравця на українському ринку друкованих видань, який претендує на його монополізацію. Кілька мереж розповсюдження, які пов’язані з UMHGroup, зокрема ТОВ «Преса Трейд» (Київ), «Твоя Преса» (Харків), без пояснень відмовилися від реалізації Українського тижня, незважаючи на укладені контракти. Саме президент UMHGroupбув натхненником проведення Всесвітнього газетного форуму в Києві у форматі відбілювання режиму Януковича в очах світової спільноти.

Отже, влада обмежує нам доступ до читача, діючи і прямо, й через «дружні» медіа-структури.

У ситуації, коли в країні відсутній нормальний рекламний ринок, в умовах коли Український тиждень принципово відмовляється від публікації замовних матеріалів і основним джерелом доходів видання є кошти, отримувані від реалізації тиражу, ситуація із штучним блокуванням доступу до читачів може завдати серйозного удару по журналу. Тож ми розцінюємо ці дії, як спробу влади змусити іноземного інвестора відмовитися від видання Українського тижня.

Керівництво ТОВ «Український тиждень»


Матеріали за темою:

--> --> -->
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Пострадянська автократія намагається перетворити чорне золото на модерність
    29 травня, The Economist
  • За перипетіями Великодня і травневих свят залишилася майже непоміченою одна не менш знакова подія, яку оминули увагою вітчизняні ЗМІ. 6 травня Арсєній Павлов, відомий більшості під позивним Моторола, лідер батальйону «Спарта», що стратив 15 наших бійців в аеропорту, отримав ключі від квартири в самісінькому центрі Донецька у висотній новобудові.
    29 травня, Станіслав Васін
  • Деякі західні оглядачі останнім часом порушують питання про те, чи є Туреччині місце в НАТО і чи надійний вона партнер для Альянсу. Скептики в країні (особливо наближені до влади) також аналізують вигоди від союзництва, яке триває десятки років, та обстоюють більш незалежний підхід до зовнішніх відносин. Утім, останні події показують: сторони потрібні одна одній у контексті масштабних глобальних викликів, щоб успішно пройти період неспокою.
    29 травня, Пінар Севінчлідір
  • Тиждень поспілкувався з головою Проектного Офісу Реформ Міністерства оборони про перспективи реформування оборонної сфери в співпраці із західними партнерами.
    28 травня, Богдан Буткевич
  • Позаблокова Фінляндія адаптує свою оборонну стратегію відповідно до вимог часу
    28 травня, Анатолій Шара
  • 14 травня у кварталі Сонячний у Луганську в приміщенні супермаркету «Абсолют», що працював ще кілька днів тому, відкрився великий і сяючий новими кольорами «Спар» із величезною вивіскою «7:00 — 22:00». Якщо брати мірки довоєнні, то хіба це подія? Так, відкриття чергового супермаркету у великому місті — майже буденне явище.
    28 травня, Яна Вікторова
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено