«Найбільш популярним залишається харківський напрямок, населеність якого складає 70-75%, дніпропетровського напрямку – 53-57%, львівського – 51%, донецького – 40-45%. Найменша населеність спостерігається в кримському напрямку, яка сьогодні складає 33%», –  йдеться у повідомленні.

Водночас в «Українській залізничній швидкісній компанії» стверджують, що курсування поїздів категорії «ІС+» за новими маршрутами осінньо-зимовий період цього року не передбачається.

«Для забезпечення курсування швидкісних електропоїздів за новими маршрутами необхідно підготувати інфраструктуру, вирішити питання з модернізацією швидкісних пасажирських коридорів, беручи до уваги фінансово-економічні можливості», – пояснює відомство, підкреслюючи що це потребує «значних фінансових вкладень».

«Але слід зазначити, що у графіку руху поїздів на 2014/2015 рік опрацьовується питання курсування «ІС+»  у напрямку Київ – Одеса – Київ через Козятин, Жмеринку, Котовськ, наразі проводяться дослідні поїздки та опрацьовується графік руху згаданих поїздів», – зазначають залізничники.

Як повідомлялось, 23 вересня Придніпровська залізниця (ПЗ) скасувала швидкісний поїзд №152 «Інтерсіті+» сполученням Дніпропетровськ Сімферополь.