Українці на сторінку Henkel пишуть повідомлення з обуренням та розміщують фото зі стікером, стилізованим під німецький триколор.

На офіційній сторінці представники компанії Henkel так пояснили ситуацію: «Ми шкодуємо, що наші стікери Bref Duo викликають деяке нерозуміння і роздратування через те, що кольори пов'язані з державним прапором України. Будьте певні, це ніколи не було нашим наміром. Жовтий і синій – класичні кольори нашого продукту Bref для туалету, адже синій – символ води і гігієни, а жовтий – символ лимонної свіжості. Ми направили ваші коментарі до наших колег з маркетингу і буде мати цю проблему на увазі, розробляючи майбутні продукти».

Українців така відповідь не задовольнила  і вони виклали власний стікер.

"Чорний – символ плодючої землі, червоний – полум'я, жовтий –  символ сонця!" – підписали фото.

Наразі відео із змитим в унітаз українським прапором вже зібрало понад 52 тисячі переглядів, люди обурені і закликають бойкотувати компанію Henkel, яка випускає лінію засобів Bref. 

Як повідомлялось, у мережі з'явилося відео рекламного ролика, на якому в унітаз змивається "стікер"-освіжувач у вигляді українського прапора.

Нагадаємо, нещодавно у Києві басист американського рок-гурт Bloodhoud Gang Джаред Хасселхофф справив нужду на прапор України.

Читайте також: В Україні державний прапор перевертали, рвали й загортали в нього сміття