Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
4 лютого, 2013 07:47   ▪   Версія для друку

ЗМІ: Хорошковський продав Інтер через надмірну увагу "Сім'ї" після критики Азарова

Основною версією продажу колишнім першим віце-прем'єром Валерієм Хорошковським медіа групи "Інтер" підприємцеві Дмитру Фірташу учасники ринку називають бажання убезпечити актив після конфронтації з прем'єром Миколою Азаровим.

Про це пише газета "Коммерсанть-Украина" з посиланням на власні джерела.

Як нагадує видання, Хорошковський висловив незгоду з повторним призначенням Азарова на посаду прем'єр-міністра і відмовився увійти в його уряд. Після цього в ефірі "Інтера" з'явилися сюжети з критикою влади. Прем'єр-міністр тоді заявив, що ці сюжети "є неправдивими і свідомо протистоять політиці уряду".

"Дії Валерія Хорошковського привернули увагу "сім'ї президента", тому не виключено, що зараз за допомогою продажу каналу своєму партнерові він намагається врятувати цей актив", - відзначає джерело видання, близьке до однієї із сторін переговорів.

Зміна власника вже ускладнила роботу каналу.

"Ряд проектів заморозили, тому що неясно, хто повинен підписати відповідний бюджет", - відзначає менеджер однієї з продакшн-студій, які працюють з "Інтером".

"У понеділок має стати ясно, хто залишить канал. До звільнення зараз готуються Алла Липовецька (генеральний продюсер каналу – Ред.) та Ярослав Порохняк (гендиректор групи – Ред.)", - стверджує співрозмовник видання.

Обидва менеджери не підтвердили цю інформацію.

На посаду керівника каналу зараз претендують відразу два колишніх менеджера - Ганна Безлюдна, яка займала пост генпродюсера з 2007 по 2009 рік, і Сергій Созановський - голова правління "Інтера" у 2006-2010 роках, стверджують учасники ринку.

"Обидва вони зараз набирають команду для "Інтера", - стверджує керівник одного з підрозділів групи.

Втім, співрозмовник "Комерсант" не виключає, що менеджери лише консультують нових власників.

"Ганна Безлюдна навряд чи очолить канал - її стосунки з Дмитром Фірташем за минулий рік сильно зіпсувалися, і вона практично припинила працювати з Group DF", - стверджує джерело, близьке до Фірташа.

Нові менеджери повинні будуть повернути "Інтеру" лідерські позиції і перепрофілювати нішеві канали, стверджує джерело, близьке до Хорошковського.

"Серед каналів групи найближчим часом повинні з'явитися молодіжний, спортивний, і, можливо, новинний", - додає він.

Перед новим керівництвом каналу буде стояти непросте завдання - виробити збалансовану інформаційну концепцію, відзначає один з колишніх менеджерів "Інтера". "До вересня минулого року програми каналу були нецікавими, так як в них не піднімалися гострі теми. Починаючи з вересня він став надто цікавим - і в підсумку змінив власника. Тепер він повинен знайти баланс - бути цікавим, але лояльним чинної влади", - пояснює співрозмовник.

Як пише видання, Хорошковський завжди підтримував стосунки з Дмитром Фірташем. З моменту отримання опціону на викуп акцій "Інтера" бізнесмен брав активну участь у формуванні інформаційної політики каналу, стверджують співробітники "Інтеру". А, наприклад, у 2009 році, обіймаючи посаду голови Держмитниці, Хорошковський відмовився розмитнити 11 млрд кубометрів газу, що належать компанії RosUkrEnergo Фірташа, на користь НАК "Нафтогаз України". За цей тодішній прем'єр Юлія Тимошенко відправила його у відставку. Але в той же день президент Віктор Ющенко призначив Хорошковського першим заступником голови Служби безпеки України, і він дав СБУ вказівку порушити кримінальну справу за фактом розкрадання газу. Фірташ впродовж всього газового спору неодноразово брав участь у програмах телеканалу "Інтер", де пояснював і доводив свою позицію.

На користь цієї версії свідчить і заявлена ціна активів, яку учасники ринку називають явно завищеною. Для порівняння, в 2010 році Ігор Коломойський купив 100% каналів "1+1" і "Кіно" за $400 млн. А в 2007 році після публікації першої фінансової звітності "Інтера" його оцінили в $365 млн. "У даному випадку каналів більше, але пакет в них не 100-відсотковий. Справедливої ціною були б $700-900 млн - не більше $1 млрд", - вважає топ-менеджер одного з великих телеканалів.

Навряд чи Дмитро Фірташ дійсно виплатив Валерію Хорошковському цю суму - скоріше він заявив її для підстраховки, додає топ-менеджер однієї з медійних компаній: "Тепер, якщо у нього зажадають продати канал, він має право вимагати від потенційного покупця $2,5 млрд". Один з колишніх менеджерів групи "Інтер" зазначає, що Фірташ міг діяти і в інтересах іншого акціонера - представників "сім'ї президента" або однієї з російських медіагруп.

Нагадаємо, компанія Дмитра Фірташа придбала 100% акцій компанії Inter Media Group Limited, що належить Валерію Хорошковському.

Раніше голова правління ПАТ «Телеканал Інтер» Ярослав Порохняк повідомив, що станом на 11 грудня 2012 структура акціонерів телеканалу виглядала так: 61% акцій володіла компанія "Український медіа проект", "дочка" UA Inter Media Group Limited, 100% якої належало Валерію Хорошковському. 29% акцій "Інтера" належало російському "Першому каналу", ще 10% - Світлані Плужниковій, вдові засновника телеканалу Ігоря Плужникова.


Матеріали за темою:

 
Реклама
Український друкований часопис «Тиждень»
уже в продажу
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено