Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи
29 серпня, 2012 14:40   ▪   Мілан Лєліч   ▪   Версія для друку

Партія регіонів заполонила своєю «джинсою» майже всі регіональні ЗМІ

Партія регіонів за рівнем присутності у місцевих ЗМІ тотально випереджає всі інші політичні сили України. Про це свідчать результати моніторингу проведеного комітетом «Рівність можливостей», які оприлюднив голова комітету Олександр Чекмишев, повідомляє кореспондент Тиждень.ua.

За його словами, після аналізу 230 регіональних ЗМІ, зокрема телеканалів, друкованих та Інтернет-видань з усіх областей України, ПР найширше висвітлюється у ЗМІ повсюди, окрім Іван-Франківської області, де «регіоналів» випередила об’єднана опозиція.

Експерт додав, що, як правило, діяльність «регіоналів» висвітлюється у позитивній, або, у крайньому випадку, нейтральній тональності.

«Показовим є результат моніторингу на Донеччині, де обсяг висвітлення діяльності ПР переважає обсяг інформації про об’єднану опозицію більше ніж у 100 разів», - повідомив Чекмишев.

За словами експерта, відносний баланс у висвітленні діяльності різних політичних сил зафіксовано лише в окремих західних областях та Києві.

«З трьох типів медіа, найбільш збалансовану та об’єктивну інформацію подають Інтернет-видання», - підкреслив Чекмишев.

Як повідомлялось, у липні, після ухвалення Радою закону про мови, лідером за кількістю матеріалів суспільно-політичної тематики з ознаками замовності став Перший національний.

Нагадаємо, за результатами щомісячного моніторингу загальнонаціональних друкованих видань на замовні матеріали, немарковані як реклама, який проводив Інститут масової інформації, у червні рівень політичної «джинси» у друкованих виданнях зріс утричі у порівнянні з травнем, що вказує на наближення парламентських виборів. 

ІМІ відзначає, що у «джинсові перегони» у червні активно включилися нові замовники – віце-прем’єр-міністр з соціальних питань Сергій Тігіпко, який «рекламує» соціальні ініціативи та дії влади, а також Комуністична партія України.

Читайте також: Віктор Янукович і засоби масової інформації: балансування по лезу ножа


Матеріали за темою:

 
Реклама
Український друкований часопис «Тиждень»
уже в продажу
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено