НОВИНИ

Представник Папи Римського розповів про духовні цінності в медіа

Президент Папської Ради соціальної комунікації його високопреосвященство Клаудіо Марія Челлі вважає, що засоби масової інформації мають пропагувати, а не висміювати духовні цінності. Таку думку він висловив під час лекції в Інституті міжнародних відносин та Інституті журналістики Київського національного університету у понеділок, 21 травня, на тему: «Проголошувати цінності сьогодні».

За його словами, нині люди живуть у світі “Веб-2”, завдяки якому можуть комунікувати один з одним віртуально. Водночас Челлі зауважив, що можна мати сотні друзів у Фейсбуці, але це все-таки будуть віртуальні друзі. “Як наслідок, це може означати, що нема жодного реального друга. І родина має дати відповіді на виклики, які пропонує комунікація в контексті взаєморозуміння. Мені цікаво вас спитати, що роблять ваші батьки, коли ви заходите в інтернет. Медіа має страшенний вплив формування певного бачення життя, сім'ї та цінностей.

З його слів, часом медіа висміюють релігійні цінності. «Тому варто ще раз задуматися над тим, як мас-медіа ставляться до системи цінностей. Тож один з важливих елементів є шанування цінностей людської особистості. Варто задуматися над тим, що мас-медіа — велике джерело, яке можна використати для освіти, а також для духовних цінностей. Тому школа — це те місце, де мають вчити дітей, як правильно користуватися всесвітньою мережею”, - вважає президент Папської Ради соціальної комунікації.

Як відомо, католицька церква щороку поширює Послання Папи Римського з нагоди Всесвітнього дня соціальних комунікацій.

Як повідомлялось, 20-24 травня триває  візит президента Папської Ради соціальних комунікації, його високопреосвященства Клаудіо Марія Челлі в Україну