Журналiсти заявили, що атака на газету з використанням  манiпулятивних технологiй та судових рiшень розпочалася пiсля того,  як редакцiя, на неофiцiйних переговорах, вiдмовилась припинити критику партiї влади на своїх сторiнках.

"Цi люди вважають, що газети створенi лише для того, щоб  догоджати їм, хвалити їх. Особливо, напередоднi чергових виборiв. Вибачте, у нас iнша позицiя. Ми не згiднi з таким уявленнями  про журналiстську працю i ставати на колiна не будемо" -- заявив головний редактор газети "Експрес" Iгор Починок. 

Журналiсти газети заявляють, що розпочинають серiю протестних акцiй i звернулися до людей з проханням про пiдтримку. 

Редакція на сайті видання розмістила спеціалльне звернення, у якому пояснюють вимушений крок. 

Ми знаємо, хто цi люди (які тиснуть на назету, - Тиждень) i чому вони так домагаються цих бiлих шпальт. Ми знаємо їхнi iмена, хоча вони по-єзуїтському волiють залишатися за кадром, маскуючись рiшеннями судiв з цiлковито надуманих приводiв", - ідеться у зверненні. 

У газеті нагадують, що наприкінці минулого року "без дотримання елементарних норм процесуального та матерiального права було скасовано один iз засновницьких документiв пiдприємства, що видає газету "Експрес" та найпопулярнiшi серед читачiв країни україномовнi видання - газети "Пост-Поступ", "Вiсник пенсiонера", "Порадник господаря", "Добрий лiкар", "Cool Експрес". Сьогоднi всi цi газети опинилися пiд загрозою невиходу".

На початку 2011 року в Криму припинила вихід україномовна "Кримська світлиця". Але у липні відновила випуск. 

Як повідомлялося раніше, у Севастополі в 2011 році почала виходити україномовна газета. 

У Словаччині в липні припинила вихід єдина україномовна газета.