Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
16 січня, 2012 15:55   ▪   Версія для друку

Телеканал Коломойського скорочує 50% журналістів

Група телеканалів «1+1» у рамках перезапуску та оновлення програмної концепції телеканалу «Сіті», що входить до неї, має намір скоротити понад 50% штату, йдеться в повідомленні групи каналів, яке оприлюднили 16 січня.

«Найближчим часом у компанії відбудуться радикальні зміни організаційної структури, в рамках яких планується скорочення понад 50% штатних співробітників. Усі скорочення здійснюватимуться з попереднім повідомленням і виплатою грошової компенсації, відповідно до чинного трудового законодавства», - йдеться в повідомленні.

Нову програмну концепцію, завданням якої  є розширення кількості глядачів і, яку орієнтовано на сімейну аудиторію, керівництво каналу обіцяє представити у другому кварталі поточного року.

Групі телеканалів «1+1», підконтрольної бізнесменові Ігорю Коломойському, належать телеканали «1+1», «1+1 International», «2+2», «ТЕТ», «Сіті» та інформагентство «УНІАН».

Як повідомлялось, 28 вересня 2011 року у відповідь на звернення Генеральної прокуратури та Національної експертної комісії з питань суспільної моралі, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланові перевірки каналу «1+1».

Раніше підконтрольний Коломойському холдинг «Главред-медіа» відмовився від ще одного свого видання - журналу «Профіль».Рішення про припинення роботи видання 1 липня ухвалили акціонери «Главред-медіа».

Таким чином, у холдингу «Главред-медіа» залишилося одне друковане видання - газета «Известия в Украине».

Нагадаємо, з 23 червня 2011 року припинила вихід «Газета по-киевски». Холдинг «Главред-медіа» заявляв, що проблема з призупиненням виходу «Газети..» має винятково господарський характер.

За нової влади Коломойський відмовився від друкованої версії видання «Телекритика» та журналу «Главред». Крім того, було закрито газету «Новая».


Матеріали за темою:

 
Реклама
Український друкований часопис «Тиждень»
уже в продажу
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено