НОВИНИ

Телеканал NewsOne позапланово перевірять стосовно зміни власників - Нацрада

З відкритих джерел відомо, що управління телеканалом передано Андрію Портнову.

Національна рада з питань телебачення й радіомовлення призначила позапланову перевірку ТОВ "Новини 24 години, щоб перевірити інформацію про структуру його власності. Таке рішення щодо телеканалу NewsOne ухвалено 11 жовтня, повідомляє прес-служба Нацради.

   

Читайте також: Рада, санкції і NewsOne

 

Як зауважив голова Національної ради Юрій Артеменко, з відкритих джерел стало відомо, що управління телеканалом було передано Андрію Портнову. У ЗМІ також було оприлюднено інтерв’ю самого А. Портнова, який підтвердив цей факт.

 

Відповідно до закону "Про телебачення і радіомовлення", телерадіоорганізація упродовж 30 днів після виникнення підстав для внесення змін до ліцензії має подати відповідну заяву до Національної ради.

 

Цей час минув, а жодних документів до Національної ради так і не надійшло, наголошує Нацрада.

 

Ми хочемо з’ясувати обставини, що відбулося, і діємо відповідно до чинного законодавства", – пояснив член Національної ради Сергій Костинський.

 

Як повідомлялося, 30 серпня Нацрада винесла попередження каналу Newsone за пропаганду держави-агресора.

 

Нагадаємо, 30 вересня Петиція щодо телеканалів "112 Україна" і NewsOne набрала підписи для розгляду в Раді.