НОВИНИ

Активісти ГО "Вільні Люди" назвали "проукраїнських" політиків, які відвідують пропутінські канали

У проекті закликали бойкотувати діяльність "рупорів Кремля": "Інтер", "112", "NewsOne", газети "КП в Украине", "Аргументы и факты", "Вести", сайт "Страна".

 Активісти громадської організації "Вільні Люди" розпочали  моніторинговий проект з виявлення політиків в ефірах проросійських телеканалів. 

 

Зазначається, що роль російських ЗМІ в Україні успішно виконують медіа, які помилково називають українськими.

 

"Найбільш помітні – "Інтер", "112", "NewsOne", газети "КП в Украине", "Аргументы и факты", "Вести", сайти "Страна" тощо", - йдеться у повідомленні.

 

Так, велика кількість так званих "проукраїнських" політиків та експертів  активно ходять на  ефіри таких телеканалів, дають коментарі, виправдовуючи це піклуванням про аудиторію.

 

"Два проросійські канали зняли маски і чітко показали своїх власників – за "112" стоїть кум Путіна Медведчук, за "NewsOne" - виродок з команди Януковича – Портнов. Здавалось би, що після такого кожен політик, який вважає себе патріотом, мав би десятою дорогою обходити їхні студії. Але де ж там", - йдеться у публікації.

 


 

Зокрема, активістів цікавлять так звані проукраїнські політики, які "публічно носять вишиванки і проклинають РФ, але паралельно відвідують російські помийки".

 

Відзначається, що минулого тижня найбільше на ефіри цих каналів ходили "патріоти" зі "Свободи", Радикальної партії та "Батьківщини". На "NewsOne" не було представників БПП та "Народного фрону".

 

Водночас на "112" час від часу приходили депутати БПП, представники НФ – поодиноко коментували телефоном. Також на цей канал приходили представники уряду.

 

У свою чергу, активісти звернулися до таких політиків: "Шановні патріоти, ви берете участь у театралізованому дійстві "розвал проукраїнських сил". Хіба ви не розумієте це? Сьогодні ми лише попереджаємо – визначіться з ким ви. З Україною чи з Путіним. Надалі ми іншими методами доноситимемо до громадськості, хто ви насправді є".

 

Крім того, вони закликали  політиків, представників влади, правоохоронців, інститутів громадянського суспільства та інших бойкотувати та всіляко ігнорувати діяльність "рупорів Кремля".
 

"Не давати коментарів. Не відвідувати телеефіри. Не спілкуватися з пропагандистами (журналістами)", - наголосили активісти.

 

За минулий тиждень (3 - 9 вересня 2018) на NewsOne в якості гостей програм стали: Андрій Іллєнко, Михайло Головко, Руслан Кошулинський, Олег Осуховський (“Свобода”), Сергій Євтушок, Іван Крулько, Сергій Соболєв, Сергій Власенко (“Батьківщина”), Юрій Чижмар, Ігор Мосійчук (“Радикальна партія Олега Ляшка”), Юрій Дерев’янко, Борис Розенблат, Микола Катеринчук, Віктор Балога, Сергій Мельничук (позафракційні), Дмитро Добродомов (“Народний контроль”), Володимир Чемерис, Кость Бондаренко, Сергій Таран, Андрій Золотарьов (політичні експерти), Сергій Щербина (головний редактор РБК-Україна).

 

У той же час, у студію 112-го прийшли: Денис Чернишов (екс-заступник Міністра юстиції України), Юрій Гримчак, Георгій Тука (заступники Міністра з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України), Олексій Гончаренко, Ігор Побер, Валерій Карпунцов, Іван Вінник, Юрій Мамчур (“Блок Петра Порошенка”), Юрій Чижмар, Дмитро Лінько, Ігор Мосійчук (“Радикальна партія Олега Ляшка”), Сергій Євтушок, Іван Крулько (“Батьківщина”), Вадим Підберезняк, Олександр Кодола, Ігор Лапін (“Народний фронт”), Андрій Іллєнко, Михайло Головко, Олег Осуховський (“Свобода”), Олена Сотник (“Самопоміч”), Олег Мусій (“Народний контроль”), Віктор Кривенко, Сергій Мельничук, Юрій Бублик, Віктор Чумак (позафракційні), Олександр Солонтай, Сергій Таран (політичні експерти).

 

З усього списку, лідерами візитів на рупори пропаганди Кремля є:Юрій Чижмар, Ігор Мосійчук, Юрій Гримчак, Сергій Євтушок, Іван Крулько, Андрій Іллєнко, Михайло Головко, Олег Осуховський, Сергій Мельничук, Сергій Таран.

 

До моніторингу ввійшли програми: “Утро”, “Большой вечер”, “Снова Рада”, “Украинский формат” на NewsOne, а також “Live”, “Вечерний прайм”, “Пульс” на 112.

 

Раніше Нацрада з питань телебачення і радіомовлення винесла телеканалу Newsone санкцію у вигляді попередження.

 

Нагадаємо, 1 січня  Нацрада призначила перевірку NewsOne через пропагандистські висловлювання щодо Революції Гідності, а також за позитивне зображення збройних сил Росії.

 

Як повідомлялось, 21 грудня 2017 року Нацрада винесла попередження телеканалам NewsOne (ТОВ "Новини 24 години") і "ПравдаТУТ" (ТОВ "Інформаційне агентство "ПравдаТУТ") за порушення мовлення у дні пам’яті.