НОВИНИ

Youtube вирішив боротися з відео, де є теорії змови або "спонсорований державою" контент

Наприклад, у відеороликів буде спеціальна мітка в нижній частині кадру, як от: "Russia Today фінансується цілком або частково російським урядом".

YouTube заявив, що планує системні зміни, аби надати користувачам більше контексту для відео, що рекламують теорії змов або вміст, який фінансується державою. Про це повідомляє видання The Wall Street Journal.

 

 

Зазначається, що таким чином відеохостинг має намір очистити свою платформу від критики щодо її ролі у поширенні дезінформації.

 

"Цей крок є значним, тому що YouTube є провідним каналом для RT (Russia Today - російська державна мережна багатомовна телевізійна компанія, орієнтована на закордонну аудиторію, - Ред.), яку розвідники США називають "основною міжнародною пропагандою Кремля"", - йдеться у повідомленні.

 

Наголошується, що компанія розглядає необхідність висвітлення відповідних відеозаписів із надійних джерел разом із кліпами, які рекламують теорії змови.

 

"Наприклад такі теорія змови, що стверджують, що висадка на Місяць є обманом. YouTube вже давно багатий на такі відео", - зауважив начальник відділу продажів Ніл Мохан.

 

У свою чергу, компанія поки не знає коли даний підхід вступить у дію, або як саме сайт буде фільтрувати ролики з теоріями змов. YouTube залежить від алгоритмів для аналізу та рекомендації відео.

 

"У минулі місяці Google та інші гіганти Кремнієвої долини зіткнулися з критикою Конгресу, науковців та інших людей про те, як їх платформи впливають на громадську думку та дискурс. Дебати були частково підтверджені свідченням того, що російські актори, які намагаються маніпулювати виборцями США до та після виборів 2016 року, отримали підтримку в понад 100 мільйонів осіб через майданчики для технічних гігантів", - наголосили у виданні.

 

Крім того, журналісти за минулий рік виявили велику кількість неприйнятного вмісту на YouTube, включаючи відео, які сприяли расистським та екстремістським поглядам. У багатьох випадках YouTube запускає рекламу до непривабливих відео, що спонукає багатьох рекламодавців залучати витрати з сайту.

 

Також Ніл Мохан відмовився коментувати Russia Today, яка наприкінці минулого року мала майже 5,5 мільярдів переглядів у більш ніж 20 каналах YouTube, серед найбільш популярних в мережі сайтів новин.

 

За його словами, нова політика щодо державних мовників поширюватиметься на будь-яку інформаційну організацію, яка отримала держфінансування.

 

"У них буде мітка в нижній частині кадру, в якій сказано: «RT фінансується цілком або частково російським урядом", - додав він.

 

Нагадаємо, 18 січня компанія Facebook заявила, що проведе детальне розслідування щодо впливу РФ на результати референдуму про вихід Великої Британії з Європейського союзу.