НОВИНИ

WP: Росія в 2014 році організувала кампанію з дискредитації Майдану в соцмережах

Згідно з повідомленням ЗМІ, команда ГРУ створила понад 30 українських груп і акаунтів у соціальних мережах, а також 25 "провідних англомовних" видань.

У лютому 2014 році Росія запустила в соціальних мережах кампанію з метою дискредитації протестів на Майдані Незалежності та нової влади. Про це пише The Washington Post з посиланням на таємний звіт російського головного розвідувального управління (ГРУ).

 

"Загалом звіт містить опис подій шести днів, починаючи з 22 лютого. Російські розвідники створили численні профілі в Facebook та VK. Фальшиві особи мали представляти простих людей з усієї України, які розчарувалися опозиційними протестами на Майдані Незалежності", - йдеться в повідомленні.

Так, за інформацією видання, у РФ розробили операцію прихованого впливу, яку через два роки використали і під час президентських виборів у США. Метою кампанії було вплинути на ключових осіб, які ухвалюють рішення, і широку громадськість для виправдання дій російських військових.

Згідно зі звітом, команда ГРУ створила понад 30 українських груп і акаунтів у соціальних мережах, а також 25 "провідних англомовних" видань.

Представляючи себе простими українцями, працівники ГРУ також висловлювали коментарі, щоб налаштувати проросійських громадян проти протестувальників, яких вони називали "западенцями". Демонстрантів на Майдані вони називали "нацистами" та "фашистами".

Зазначається, що після того, як 27 лютого було захоплено будівлю парламенту в Криму, ГРУ створила чотири групи на Facebook та VK, щоб заохотити кримчан підтримати відділення від України.

Повідомляється, що для створення акаунтів у соцмережах працівникам ГРУ заборонили використовувати власні фото, а рекомендували брати тих осіб, які вже є в соцмережах. Згідно зі звіту, ГРУ також використовувало рекламу на Facebook, щоб збільшити популярність груп. 

Як повідомлялося, спецслужби Росії під час анексії Криму блокували проукраїнських користувачів Facebook, аби домогтися переваги в інформаційному просторі.