НОВИНИ

У Комітеті виборців розповіли, скільки коштів партії витратили на рекламу

Найбільший відсоток коштів на рекламу витратили "Радикальна партія", "Самопоміч", "Опозиційний блок" та "Народний Фронт".

Комітет виборців України проаналізував звіти парламентських партій з вересня 2016 року по вересень 2017 року та визначив, що політичні сили сукупно витратили 109 млн. грн на оплату рекламних матеріалів. Про це йдеться в дослідженні КВУ.

За інформацією, за рік державного фінансування партії сукупно витратили майже півмільярда гривень – 436 млн., із яких 407 млн. склали кошти держбюджету.

Найбільше коштів, 109 млн., партії витратили на рекламу в ЗМІ (ТБ, радіо, друковані ЗМІ, білборди).

"На рекламу було витрачено більше коштів, аніж на заробітну плату та оренду приміщень разом взяті. На зарплати партії витратили 57 млн. (13%), на оренду приміщень – 46 млн. (11%). На матеріальні витрати і оплату послуг (закупівля канцтоварів і т.д.) було спрямовано 66 млн. або 15%. На утримання місцевих організацій партії витратили лише 16% коштів – 68 млн", – йдеться в повідомленні.

Зазначається, що найбільший відсоток коштів на рекламу витратили "Радикальна партія", "Самопоміч", "Опозиційний блок"  та "Народний Фронт".

Так,РПЛ витратила на рекламу 41% коштів (19 із загалом 47 млн.), "Самопоміч" – 38% (39 із 104 млн.), ОБ – 33% (5 із 15 млн.), НФ – 30% (33 із 109 млн.). У ВО "Батьківщина" та БПП "Солідарність" частка витрат на рекламу є незначною – від 0,2% до 5%.

"Чотири політичні сили витрачають державні кошти не на партійний розвиток, а на самопіар. Замість того, щоб розбудовувати місцеві осередки, проводити навчання партійців та працювати із виборцями, ці політичні сили скуповують рекламу, фактично викидаючи кошти платників податків на вітер. КВУ розробив зміни до законодавства, які забороняють партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти", - зазначив голова КВУ Олексій Кошель.

Як повідомлялося, у Комітеті виборців розповіли, на що політичні партії витрачають державні кошти.