Румунська Національна рада з телебачення і радіо відмовила у видачі ліцензії на мовлення на території країни російському телеканалу РТР. За це рішення проголосували усі дев'ять присутніх на засіданні членів Ради.

"Існує небезпека того, що цей телеканал подаватиме неправдиву інформацію про Європейський Союз і США. Йдеться, передусім, про проросійські пропагандистські матеріали, про так званих fake news", - відзначив член Національної ради з телебачення і радіо Румунії Валентин Жукан.

Читайте також: У ЄС виявили понад 3 тисячі випадків дезінформації у російських ЗМІ - Могеріні

Його колега з Національної ради Дорина Руссу нагадала присутнім, що аналогічний телеканал, який здійснює мовлення на території Республіки Молдова, неодноразово був оштрафований за необ'єктивне висвітлення подій, у тому числі подій, що відбуваються в Україні, а також за проведення російської і антиєвропейської пропаганди.

Керівники телеканалу, у свою чергу, мають намір опротестувати рішення Ради.

Нагадаємо, раніше комісія з питань телебачення і радіомовлення Литви (LRTK) ухвалила рішення про припинення мовлення російського телеканалу «ТВ Центр» через необ'єктивність.