У вівторок, 29 серпня, у Києві презентували сайт Центральної диспетчерської служби з питань житлово-комунального господарства 1557 із розширеним спектром сервісів. Про це повідомляє прес-служба Київської міської держадміністрації (КМДА).

За словами керівника Центральної диспетчерської служби з питань ЖКГ Олександра Поповцева, для початку роботи із сайтом необхідно авторизуватися. Якщо при реєстрації залишити електронну пошту, то надалі вам приходитимуть повідомлення про планові відключення послуг або поточні відключення через аварійні випадки. У повідомленнях будуть відображені причини відключення і терміни відновлення послуги.

Розширений сервіс дозволить користувачам:  дізнатися про причини відключення послуг, залишити заявку про аварійні ситуації, отримати інформацію про обслуговуючу організацію та наявність будинкового лічильника тепла, отримувати оперативні повідомлення на пошту та інше.  Також на сайті, виокремленні питання ПАТ «Київводоканал», де вказавши номер особового рахунку, можна звірити та оновити показання квартирного лічильника та оплатити послугу.

«Актуальною зі стартом опалювального сезону стане рубрика, що стосується наявності теплового будинкового приладу обліку та інформації про спільне зняття показань із приладу. Це можна також зробити через сайт 1557», – додав Поповцев.

Він зауважив, що в сервісі відображені будинки, які обслуговуються комунальними ЖЕДами або ті ОСББ та ЖБК, що уклали договір із 1557. Тому, щоб користуватися сервісом, необхідно укласти відповідну угоду. У майбутньому, для зручності користувачів, планується вдосконалити сайт та розширити перелік послуг.

Як повідомлялося, онлайн-сервіс для стеження за протиаварійними роботами в будинках у Києві запустили у січні 2017 року.