Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
16 травня 11:09   ▪   Версія для друку

Друг Путіна подав до суду на Associated Press через статтю про зв'язки з Манафортом

Привід для позову - стаття-розслідування про зв'язки олігарха з колишнім главою передвиборного штабу Дональда Трампа.

Наближений до президента РФ Владіміра Путіна російський мільярдер Олег Дерипаска подав до суду Вашингтона позов до Associated Press, звинувативши американське інформагентство в наклепі. Про це пише російська служба BBC.

Привід для позову - стаття-розслідування про зв'язки олігарха з колишнім главою передвиборного штабу Дональда Трампа Полом Манафортом. Журналісти стверджували, що до роботи на Трампа він таємно займався просуванням інтересів Путіна за кордоном, а гроші за цю роботу він отримував від самого Дерипаски, з яким в 2006 році уклав контракт мінімум до 2009 року. Щорічний гонорар Манафорта видання оцінило в $10 млн.

Зазначається, що після публікації Манафорт визнав, що працював на Дерипаску, але підкреслив, що у цієї співпраці нібито не було жодного політичного підґрунтя. У мільярдера також заявили, що співпраця стосувалося тільки бізнесу.

Матеріал журналістів заснований на серії інтерв'ю з людьми, які знали про платежі Манафорту, і документах, отриманих журналістами, - в тому числі дані про міжнародні грошові перекази на мільйони доларів.

У позові стверджується, що AP надало "недостовірні відомості" і "зашкодило роботі" мільярдера, коли звинуватило його в злочинній діяльністі. Адвокати агентства заявили, що AP не погоджується зі звинуваченнями і буде відстоювати свою позицію в суді.

Манафорт був керівником передвиборчого штабу кандидата в президенти США Дональда Трампа. Як повідомляло раніше виданні The New York Times, з "чорної бухгалтерії" Пол Манафорт міг отримати $12,7 млн, перебуваючи радником колишнього президента України Віктора Януковича. У НАБУ підтвердили, що серед прізвищ осіб у списку так званої "чорної бухгалтерії" Партії регіонів дійсно значиться прізвище Манафорта.


Матеріали за темою:

 
Реклама
Український друкований часопис «Тиждень»
уже в продажу
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено