Російське державне інформаційне агентство РИА Новости поширило неправдиву інформацію про нібито радіоактивний витік, який стався в Україні, при цьому видання посилається на статтю норвезького сайту Barents Observer, в якій не згадувалася Україна.

У статті йшлося про незначні концентрації радіоактивного йоду-131, зафіксовані в атмосфері по всій Європі.

Видання пише: "Відомо, що на українських атомних енергостанціях існують серйозні проблеми з централізованим управлінням і виконанням норм і стандартів роботи", - така помилкова цитата вперше з'явилася у Комсомольській правді.

В оригінальній статті таких слів немає і Україна там не згадується. Новину, що Україна винна в радіоактивному витоку, поширили й інші російських ЗМІ.

Фальшива цитата спочатку з'явилася в Комсомольській правді у статті, заснованої на різних джерелах, але не приводить свідчень на користь того, що хмара йоду з'явилося в Україні. На сайті Комсомольської правди в Україні брехлива цитата є і зараз з посиланням нібито витримку зі статті опублікували також і "РИА Новости Украина".

Раніше, російський канал видав відео затримання членів угруповання ІДІЛ за обшук у будинку кримських татар.

Нагадаємо, російські журналісти у Швеції пропонували підліткам гроші за безлади на камеру.