Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи
8 січня 15:01   ▪   Версія для друку

The Economist: У 2016 році війна між рекламодавцями та користувачами інтернету закінчиться обопільним виграшем

Цьогоріч мережа не матиме нічого спільного з публічним глобальним простором. Величезні ділянки стануть закритими корпоративними спільнотами із суворими правилами поведінки для користувачів, видавців і рекламодавців.

У 2016 році війна між рекламодавцями та користувачами мережі Інтернет закінчиться виграшем для обох сторін. Програють посередники – рекламні мережі, постачальники низькоякісного рекламних площ і видавці онлайн-контенту, які не вміють швидко пристосовуватися до змін. Про це пише Лео Мірані, редактор відділу новин The Economist.

Він прогнозує, що блокування аналітичних та інших програм для відстеження інформації про користувачів поліпшить конфіденційність. Коли на сторінці менше зорових подразників, її легше читати.

"Донедавна блокувати рекламу можна було лише на комп’ютерах. У вересні ситуацію змінила найновіша операційна система для мобільних телефонів від Apple IOS 9 із функцією підтримки блокаторів реклами. Платні додатки для блокування реклами різко злетіли в топах продажу. Шалено зростають утрати від заблокованої реклами", – пише журналіст.

Крім того, за його словами, останнім часом веб-видавці лобіюють "рідну" рекламу як вирішення проблеми жахливої якості онлайн-оголошень. Багатьох насторожує її подібність до контенту сторінки. Але за правильного підходу це буде радше адаптацією реклами до ресурсу, на якому її розмістять. Так, рекламодавцям допомагає створювати нові оголошення Facebook.

"Але хороша реклама дорога, її роблять під замовлення і часто на короткий термін. Тому перехід буде складним: переважна частина онлайн-реклами дешева й її слоти вписуються в стандартні формати. Справді, це реклама, яка потерпає від блокаторів і найбільше заслуговує на те, щоб зникнути: оголошення з найдешевшого сегмента ринку, реклама в уподібнених форматах (наприклад, може бути схожою на повідомлення від Windows) чи взагалі відверто шахрайська", – йдеться в матеріалі.

За словами Мірані, пересихання цього джерела доходів викличе шок у веб-бізнесі. Чимало дрібних веб-видавців зникнуть, а користувачам комерційних сайтів, витрати на які частково компенсувала реклама, тепер доведеться платити більше. Постраждають компанії, які працюють за принципом автоматичної купівлі й продажу реклами. Google, який переважну частину прибутків отримує з реклами в інтернеті, доведеться вигадати спосіб обходити блокатори. Натомість Facebook, де реклама майже не блокується, стане ще потужнішим.

"І коли пристрасті вщухнуть, 2016-го мережа не матиме нічого спільного з публічним глобальним простором, про що ми можемо лише здогадуватися. Величезні ділянки стануть закритими корпоративними спільнотами: Facebook-ленд, Apple-світ – із суворими правилами поведінки для користувачів, видавців і рекламодавців", – підсумував автор.

Детальніше читайте у свіжому щорічному спецпроекті журналу The Economist та "Українського тижня" "Світ у 2016"


Матеріали за темою:

 
Реклама
Український друкований часопис «Тиждень»
уже в продажу
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено