Національна рада з електронних ЗМІ Латвії 23 жовтня оштрафувала Перший балтійський канал за необ'єктивне висвітлення подій в Україні.

Російськомовний телеканал, в сітці якого до 70 % ефірного часу займають програми і фільми російського Першого каналу, зобов'язаний виплатити 3,6 тис. євро.

Згідно з рішенням Нацради, грошове покарання призначено "за повторну подачу односторонньої і необ'єктивної інформації про події в Україні". Відомство зазначає, що розмір штрафу визначався з урахуванням того, що канал є "транскордонним" і "за останній час неодноразово карався за подібні порушення".

"За подачу односторонньої і необ'єктивної інформації про події в Україні" також оштрафована на 700 євро радіостанція "Авторадіо в Резекне", - йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, раніше Перший балтійський канал був оштрафований (також на суму 3,6 тис. євро - максимальний передбачений штраф) за необ'єктивне висвітлення подій Євромайдану. Йшлося про сюжети у випусках програми "Час" 25 і 26 лютого, а також 1, 2 і 4 березня. Максимальний штраф накладено на тій підставі, що порушення повторювалися.