Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
28 квітня, 2014 14:26   ▪   Версія для друку

Російська пропаганда видає першоквітневі жарти за "чисту правду"

«Вести.Ru» (сайт каналу «Россия 24») із посиланням на польський тижневик «Nie» опублікував новину про те, що глава МЗС Польщі запрошувало учасників «Правого сектору» для підготовки напередодні Майдану.

Так, у номері №13 тижневика «Nie» (28 березня - 3 квітня 2014) вийшов текст про те, що МЗС Польщі під приводом студентського обміну запрошувало до поліцейського тренувального центру Легіоново 40-річних активістів «Правого сектору» із татуюваннями свастики.
 
Речник польського МЗС Марцін Войцеховський спростував цю інформацію і назвав її повністю видуманою. Також Войцеховський зазначив, що журналісти видання не спілкувалися із представниками міністерства, а всі цитати у тексті теж є видуманими. Представники центру Легіоново заявили, що жодних подібних навчань не проводилося, а інформація тижневика «Nie» не відповідає дійсності.
 
У наступному номері за 4-10 квітня тижневик заявив, що згаданий текст був першоквітневим жартом.
 
Натомість російські журналісти з «Вести.Ru» повідомили, що керівництво видання визнало цей текст жартом після того, як його почали обговорювати європейські ЗМІ. Публікацій цієї інформації у європейських ЗМІ знайти не вдалося.
 
Як відомо, тижневик «Nie» вже не вперше публікує брехню. У 2013 році теж в якості першоквітневого жарту були оприлюднені неіснуючі записи розмови прем'єр-міністра Дональда Туска під час матчу Польща-Україна у Варшаві. Тоді суд змусив редактора видання Єжи Урбана публічно вибачитися за публікацію неправди.

Нагадаємо, це вже не вперше російські ЗМІ ловлять на брехні та підтасовці фактів, пов'язаних із подіями в Україні.

Так, 22 квітня стало відомо, що нібито затриманий у Слов'янську активіст "Правого сектора" Віталій Ковальчук виявився актором російського телебачення.

Раніше російський телеканал Lifenews, який висвітлює події на сході України з позиції лояльності до сепаратистів та прихильників федералізації, завантажив відеосюжет про нібито атаку "Правого сектору" на блокпост сепаратистів у Слов'янську, яка відбулася 20 квітня, ще напередодні - 19 квітня.

Читайте також Російське ТБ продовжує брехати: "актор" у ролі праворадикала, і він же – у ролі жертви Правого сектору


Матеріали за темою:

 
Реклама
Український друкований часопис «Тиждень»
уже в продажу
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено