Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи
30 листопада, 2010   ▪   Юрій Ніколов   ▪   Версія для друку

Пограбуй бабусю. Проведи корпоратив!

Цієї осені чиновники розважали та рекламували себе державним коштом за найвищими стандартами
Пограбуй бабусю. Проведи корпоратив!

Минулої п’ятниці народний депутат від НУНС Геннадій Москаль повідомив, що МВС і ГПУ знайшли «центр корупції та організованої злочинності на чолі з Юрієм Луценком», який незаконно, на їхню думку, організував святкування Дня міліції в грудні 2009 року. Мовляв, організаторів концерту з міліції вже тягають на допити, а днями до Генпрокуратури мають з’явитись і гумористи з «95 кварталу», які взяли участь в концерті.

Звичайно, Москаль передав куті меду. «95 квартал» минулого року продався голові СБУ Валерію Хорошковському. Тому їм ніякий допит не страшний. Особливо за нинішнього режиму, який переслідує організаторів державних корпоративів дуже вибірково.

Наприклад, луценківський концерт на День міліції – це корупція, а цьогорічний корпоратив СБУ, оплачений нібито з власної кишені Хорошковського, – це приклад прозорості. До речі, 95 квартал»  теж брав участь у гулянці СБУ, тож хлопці могли б заодно розповісти слідчим, по скільки гулянки у їх володаря.

Між тим, уряд і президент бідкаються, що держбюджет скоро лусне від соціального навантаження. Мовляв, треба скорочувати пільги,  душити податками малих підприємців. Інакше «пропало всьо».

Тож Тиждень порахував, скільки грошей тільки за останні два місяці викинули чиновники на гулянки. Усі нижченаведені дані опубліковано в «Віснику державних закупівель» і перераховані в мінімальних пенсіях по 709 грн.

- організація видовищних заходів за участю «Укрзалізниці», яка на початку листопада відзначала свою річницю, - 4 млн грн., або 5640 мінімальних пенсій. Маємо серію залізничних корпоративів, які стартували в вересні з концерту з участю Софії Ротару; 

- «проведення мистецького проекту «Вперед у майбутнє» з нагоди 50-річчя Київського метрополітену» – 1,6 млн грн., або 2257 пенсій. Столичних метрополітенівців розважали Таісія Повалій, Ані Лорак, Володимир Гришко, Іво Бобул. До речі, за ці гроші метро могло б три дні безкоштовно возити киян.

А ось приклади самореклами коштом платників податків:

- виготовлення телепрограм із висвітлення діяльності Луганської облради – 170 тис грн. освоїло ЗАТ «Луганська обласна телерадіокомпанія». 240 бабусь могли покращити своє життя вже сьогодні замість нав’язування їм паркетного гламуру;

- діяльність облради в газетах Дніпропетровського регіону – 400 тис грн. для інформаційно-аналітичного агентства «Регіон». Краще б замість цього надіслали пенсію 564 бабусям, це б мало кращий пропагандистський ефект.

Ще одна товста кишка, в яку гатять держбюджетні гроші, це проведення якихось рекламних кампаній. І тут вже гуляй рука:

- державний Центр зайнятості вгатив 10,02 млн грн. в «широкомасштабну багаторівневу інформаційно-роз’яснювальну програму» (кошти освоїло ТОВ «ПР Квадрат») та 1,36 млн грн. в виготовлення та розміщення в ефірі загальнонаціональних телеканалів телевізійної рубрики в рамках Всеукраїнської інформаційної акції «Знайди себе» (ТОВ «Міжнародний продюсерський центр «ФОР-ПОСТ»). Цікаво, чи дійшла ця реклама до безробітних? У них з 1 грудня мінімальна допомога з безробіття становитиме 700 грн, тобто як і мінімальна пенсія. Тож за рекламний бюджет можна було б місяць утримувати 16257 безробітних або бабусь. На вибір;

- Фонд соцстрахування від нещасних випадків на виробництві замовив у ТОВ «ЕС комюнікейшн груп» комплекс заходів із пропаганди безпечних та нешкідливих умов праці на телебаченні на 3,4 млн грн., або 4871 пенсію;

- держпідприємство «Інформаційно-іміджевий центр» Міністерства освіти віддало 5,9 млн грн. благодійній організації «Місія «Україна - відома». Кошти пішли на «функціонування освітньо-іміджевого порталу», «рекламну кампанію на телеканалах, розрахованих на закордонну аудиторію», «виробництво відеопродукції про систему освіти України». Хто б сумнівався, що рекламувати нашу систему освіті на весь світ - це зараз питання більш актуальне, ніж можливість виплатити пенсії 8332 бабусям;

- держдепартамент з захисту прав дитини Мінсім’ї витратив 1,2 млн грн. на розміщення інформації про розшук зниклих дітей на телеканалі «Магнолія-ТВ» та 0,5 млн грн. на розміщення телеінформації про подолання дитячої безпритульності (ТОВ «ЄС Продакшен груп», яке має телеканал UBR– «Українській бізнес-ресурс»). Звичайно, пошук зниклих дітей через оголошення по телевізору можливо найбільш ефективний. Однак хто дивиться кримінальну «Магнолію-ТВ» та бізнесовий UBR? Можливо 2381 бабуся, яким би вистачило цього бюджету на пенсії.

І ніяк не можна обійти увагою чорну діру державного бюджету, в яку віце-прем’єр Борис Колесніков вливає мільярди гривень та доларів. Отже протягом тільки останнього місяця на піар Євро-2012 пішли такі гроші:

- «виробництво рекламних роликів для формування позитивного іміджу для європейського споживача» - 5,9 млн грн., або 5864 мінімальних пенсії (освоєно ТОВ «Шутгруп»);

- «послуги розміщення презентаційних відеороликів про Україну на телеканалах» -  2,7 млн грн., або 3788 пенсій (ТОВ «ЕС комюнікейшн груп»);

- «послуги у сфері радіомовлення та телебачення про підготовку до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012» - 1,6 млн грн., або 2253 пенсії (ТОВ «ЕС комюнікейшн груп»).

І родзинкою усього цього «свята життя» стала чудова ідея пресс-служби Київської міськдержадміністрації. Тільки-но президент Янукович призначив «регіонала» Олександра Попова головою КМДА, як прес-служба замовила моніторинг та аналіз згадувань керівників мерії в газетах, інтернет-виданнях, радіо та ТБ на 200 тис грн. у ВАТ «Корпорація «Медіа-простір». За ці гроші Попов міг би заплатити 278 пенсій улюбленим бабусям Черновецького. Але ж ні, пресс-служба КМДА має знати, що пишуть та як показують їхнього боса. Бо ж за півтора року в Києві будуть вибори. Тому треба знати наскільки все добре/погано, щоб спланувати обсяги гречки на передвиборчу агітацію.

«Ітогі падвідьом»... Ми повідомили про 33,6 млн грн., протягом двох місяців викинуті не такі нематеріальні речі як розваги та рекламу. Звичайно, це не рятує Пенсійний фонд з його мільярдною прірвою у бюджеті. До того ж в сучасному світі без корпоративів та піару вже не обійтись. Але як це пояснити 52725 бабусям? А ще краще підприємцям, з яких вимагають збільшення податків. Бо на хліб декому не вистачає. З маслом.


Матеріали за темою:

Теги
--> --> -->
Реклама
Останні публікації згорнути
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено