Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи
24 жовтня, 2013   ▪   Тиждень   ▪   Версія для друку

Табу зайві

Виставка «Рай: Любов. Віра. Надія» чи не найвідомішого австрійського режисера сучасності Ульріха Зайдля працює в межах кінофестивалю «Молодість» і присвячена його найновішій кінотрилогії «Рай». Цей режисер – водночас і провокатор, і гуманіст.
Матеріал друкованого видання
№ 43 (311)
від 24 жовтня, 2013
Табу зайві

Архіваріус маленьких людських трагедій і прихильник незагримованих облич, у трьох фільмах із циклу «Рай» він впритул розглядає жіночу сексуальність, духовність та фізичність. Кожна стрічка трилогії оповідає історію однієї з жінок, об’єднаних родинними зв’язками. Дія фільму «Рай: Любов» (2012) розгортається на пляжах Кенії, де 50-річна австрійка Тереза проводить відпустку як секс-туристка. У другій частині трилогії «Рай: Віра» (2012) сестра Терези Анна-Марія присвячує себе місіонерському служінню Ісусу, але разом із тим воює зі своїм чоловіком – інвалідом і мусульманином. «Рай: Надія» (2013) – історія про перебування 13-річної Мелані в молодіжному таборі для схуднення, доки її матір подорожує Кенією, а тітка проповідує. Саму трилогію можна побачити на МКФ «Молодість» у межах першої у світі повної ретроспективи режисера.

Незручні теми, невигідні ракурси, неприхована правда. Ульріх Зайдль показує те, що викликає в людей сором, та чомусь аж ніяк не глузує з цього. Навпаки, дає приватній правді право на існування, таким чином порушуючи перед глядачем питання: а що таке взагалі сором? Звідки він береться? Що змушує нас приховувати пошуки задоволення, почуватися безпорадними, жалюгідними, смішними? Виставка «Рай: Любов. Віра. Надія» – це, по суті, колекція кадрів із фільмів Зайдлевої трилогії. За словами автора, він волів проекспериментувати: чи зможуть застиглі знімки оповідати історії так само, як і його кіно, адже австрієць уславився своїми статичними сценами зі збалансованою, практично живописною композицією.

42 фотографії в «Мистецькому Арсеналі» – це щось середнє між сімейним альбомом та химерною постановочною зйомкою. І хоча виставка не рекомендована дітям до 16 років, вона аж ніяк не є порнографічною ані в прямому, ані в переносному сенсі. Це дослідження стосунків пересічної, неглянцевої людини з власним тілом, розумом і душею, за імпульсом подібне до радикального перформансу, приміром, Марини Абрамович. Персонажі Зайдля реальні у своєму безапеляційному протиставленні тим медіа-конструктам, яких нам пропонують сьогодні вважати людьми.


Матеріали за темою:

--> --> -->
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Французькі політики, котрі відразу після Помаранчевої революції позиціонували себе групою підтримки України, нині активно лобіюють інтереси Кремля.
    31 травня, Алла Лазарева
  • Скільки регіональних осередків має кожна парламентська партія? В яких регіонах найбільше партійних представництв, та яка партія має найбільшу мережу? Відповіді на ці питання шукала Громадянська мережа ОПОРА. Аналіз ґрунтується на інформації, яка була надана на запит до Міністерства юстиції України щодо всіх зареєстрованих в Україні структурних осередків шести парламентських політичних партій, які мають свої фракції у Верховній Раді («Блок Петра Порошенка», «Народний фронт», «Опозиційний блок», Об’єднання «Самопоміч», Радикальна партія Олега Ляшка, Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина»).
    30 травня,
  • Протягом тижня західні ЗМІ писали про політичну кар'єру Савченко, повернення викрадених активів, призначення Андерса Фог Расмуссена радником Порошенка та напади на журналістів в Україні
    30 травня, Віталій Рибак
  • У Франції є прошарок політиків, які демонструють якщо не прихильність до України, то бодай стійкість супроти московських впливів. Із ними можна й треба співпрацювати, принаймні ситуативно
    30 травня, Алла Лазарева
  • Пострадянська автократія намагається перетворити чорне золото на модерність
    29 травня, The Economist
  • За перипетіями Великодня і травневих свят залишилася майже непоміченою одна не менш знакова подія, яку оминули увагою вітчизняні ЗМІ. 6 травня Арсєній Павлов, відомий більшості під позивним Моторола, лідер батальйону «Спарта», що стратив 15 наших бійців в аеропорту, отримав ключі від квартири в самісінькому центрі Донецька у висотній новобудові.
    29 травня, Станіслав Васін
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено