Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи

Дикий поворот не туди

Новий фільм Олівера Стоуна «Дикуни» свідчить, що освоєння чужих територій уже не під силу колись великому режисерові
Матеріал друкованого видання
№ 40 (257)
від 4 жовтня, 2012
Дикий поворот не туди

На перший погляд, «Дикуни» є демонстрацією сучасного підходу до кіно: Стоун ніби хоче продемонструвати глядачеві власну обізнаність і професійну вправність. Красиві контрастні кадри пляжів і моря, кліповий монтаж, модна музика, сексуальна кралечка та її красиві бойфренди. Плюс секс і наркотики, вживати котрі, як погоджується героїня, «погано», та при цьому додає: «…але в поганому світі – це добре».

Читайте також: Екранізація роману доби бітників намагається випередити піратів

Втім, Стоун, захоплюючи глядача формальними принадами, дражнячи темою «амур де труа», повертає русло мелодраматичного жанру до гирла трилера, в якому плавають усі його улюблені риби: мафія, підступні жінки, природжені вбивці та політика. І трилер цей повний натуралістичного насильства, тортур і смертей. Це спантеличує: для чого натуралізм? Аби переконати в жорстокості мексиканських картелів? Щоб шокувати? Чи щоб вирватися з мейнстриму в спосіб отримання рейтингу «R», до 16 вхід заборонено? Тоді чому героїня Сальми Гайєк, котра грає голову мафії із садистською вдачею, така, як у «мильних операх»? Чому продажний герой Джона Траволти, з відділу боротьби з наркотиками, більше схожий на коміка, ніж на спецагента? Чому «Дикуни» такі подібні до мейнстриму, що його намагається зробити той, хто цього не вміє?

Стоун по вуха запхався туди, куди лізти йому було не варто. І жанрова каша, яскраво неправдоподібні жорстокі сцени це підтверджують. У нього не вийшло просто, доступно й цікаво розказати історію трьох друзів-коханців та їхнього невдалого переходу дороги наркоімперії. Інвестиційні банкіри, хакери, адвокати, цеерушники, любителі марихуани, вбивці, батьки й діти, мами й доньки – всі вони натовпом штовхаються, утворюючи суцільний гамір. А кода, фінал цього запланованого тріо чи максимум квартету, що переходить у симфонію, і поготів жахає дисонансом…

Того, хто любить Олівера Стоуна за його великі фільми 1980-х –1990-х, нова стрічка розчарує абсурдом і дрібною метушнею, а звичайного глядача відштовхне насильством і зіжмаканим кінцем. Старості не обдуриш, і жонглювання новими технологіями та методами зйомки молодецьким і вправним не назвеш.

Читайте також: Два українські фільми перемогли на фестивалі "Кіношок"


Матеріали за темою:

Реклама
Останні публікації згорнути
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено