Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
27 квітня, 2012   ▪   Богдан Буткевич   ▪   Версія для друку

Звільнення Вакарчука: в Києві був презентований проект «Брюссель»

26–27 квітня в Києві з аншлагом відбулася подвійна концертна презентація проекту «Брюссель», у складі якого визнані лідери українського музичного руху: Святослав Вакарчук, Сергій Бабкін, Дмитро Шуров, Петро Чернявський та Макс Малишев.
Звільнення Вакарчука: в Києві був презентований проект «Брюссель»

Коли йдеться про такі творчі об'єднання відомих музикантів, завжди дуже важко не впасти в крайнощі зацікавлення найвідомішими з них. Якщо говорити про проект «Брюссель», то зрозуміло, що мова йде про Святослава Вакарчука. Особливо, якщо зважати на те, що в складі експериментального гурту є колишній клавішник та актуальний гітарист «Океану Ельзи».

Однак розпочати хочеться все ж саме з пана Святослава. Адже, хоч як крути, але фронтмен – він і в Африці, і в іншому гурті фронтмен. І творчий доробок «Брюсселю» дуже нагадує в гарному сенсі старий добрий «Океан Ельзи» класичних часів, лишень із більш сучасними аранжуваннями, якісними та драйвовими барабанами Макса Малишева, явно більшим за бек-вокал співом Сергія Бабкіна, клавішною феєрією від Дмитра Шурова ака Піанобоя та чуттєвою лірикою самого Вакарчука. Який у цьому проекті, здається, зміг скинути з себе «бронзу» статусу «ОЕ», що позначилося як на якості текстів, так і поведінці самого співака на сцені – абсолютно легкій, невимушеній, такій, ніби маятник часу раптово гойднувся на 10 років назад. Святослав почав знову нагадувати себе часів виходу класичного альбому «Янанебібув», який багато хто з прихильників та критиків вважає найкращим серед творчого доробку «океанів» й дотепер. Тобто став легким, емоційно-влучним та дуже пронизливим – саме таким, якого бракувало останньому альбому «ОЕ». Загалом складається враження, що сольні проекти Вакарчука є наразі кращими за платівки «океанів». Чому – це вже питання особисто до нього, хоча жодного бажання не лише завершувати, а й навіть робити паузу у своїй роботі у легендарному гурті він, за його ж власними словами, і не думає.

Цікавіше навіть інше, мабуть, давно вже Вакарчук зі своїми колегами не виступав у Києві на меншому за Палац Спорту концертному майданчику. Аж ось таки довелося. Ще більш зворушливо було бачити певне хвилювання на обличчях досвідчених музикантів, творчі програми яких у складі рідних проектів якщо не довершені, то близькі до цього. Тут же явно учасники переймалися і за продукт, і за його сприйняття слухачами, що проявилося одразу ж після їхнього виходу на сцену, коли Вакарчук сказав, що, хвилюється, бо, мовляв, всі чекають рок-н-ролу, але ж програма спокійна.

Годі про Вакарчука. Адже Сергій Бабкін цілком може незабаром похитнути трон під визнаними секс-символами української рок-сцени – тим самим Вакарчуком (sic!) та Валерієм Харчишиним. В усякому разі, децибели жіночого визку, що лунали на адресу його романтичних співанок про зелений чай, майже не відрізнялися від аналогічних на адресу лідера «ОЕ». Хочеться ще раз зробити величезний комплімент гітарному гуру Петрові Чернявському, якому, здається, до снаги оволодіння будь-яким струнним інструментом, не те, що якоюсь там бас-гітарою. І як тут оминути увагою клавішного маестро Дмитра Шурова, який у цьому проекті трохи сховався в затінку двох гарних співаків. Однак, здається, саме його музичні ідеї та підходи багато в чому сформували такий якісний, справді євроґатунку матеріал.

Єдине, про що жалкуєш, – так це про те, що наразі «брюссельці» не мають намірів продовжувати проект. В їхніх планах завершити концертний тур, продати платівки та сказати всім до побачення. Залишається сподіватися, що строкаті творчі дороги ще зведуть разом цих непересічних музикантів і вони створять якусь нову євроцікавинку – може, Париж або Відень. Власне, ми погодимося й на щось ближче – Бухарест, Будапешт чи Варшаву.


Матеріали за темою:

Реклама
Останні публікації згорнути
  • Про соціально-економічні передумови системних перетворень в Україні
    24 січня, Олександр Крамар
  • Народні депутати намагаються реформувати країну, хоча досі не спромоглися реформувати сам парламент.
    24 січня, Андрій Голуб
  • Персонажів цих дуже різних книжок об’єднує бажання, якщо не знайти коріння, то принаймні відшукати те, що прив’язує нас до минулого, утворює тяглість і допомагає сприймати смерть не як кінець, а як проміжний етап існування. Пошук себе через спробу зрозуміти іншого – вічна тема, тож від вторинності ці історії рятує лише оригінальність форми. Адже, будьмо чесними: зміст у літературі – справа другорядна.
    23 січня, Богдана Романцова
  • За підрахунками організаторів, учасниками Жіночого маршу стали понад 2,5 млн осіб у кількох сотнях маршів по всіх Сполучених Штатах Америки.
    23 січня, Ольга Ворожбит
  • Про напівзабуту історію масового знищення євреїв у Румунії та на підконт­рольних їй територіях у роки Другої світової війни, а також про європейську історичну пам’ять і причини того, чому частині сучасних румунських та молдовських політиків бракує сміливості визнати роль і місце своїх націй у Голокості, Тижню розповів швейцарський дипломат та історик Сімон Ґайссбюлер.
    22 січня, Ганна Трегуб
  • Як статус культурної столиці Європи змінює міську громаду: досвід Вроцлава
    22 січня, Анна Корбут
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено