Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи
7 жовтня, 2011   ▪   Версія для друку

Інфекція Борна

Метт Деймон про особливості створення фантастичної драми «Зараження»
Матеріал друкованого видання
№ 41 (206)
від 6 жовтня, 2011
Інфекція Борна

У новому фільмі Стівена Содерберґа Метт Деймон відійшов від свого звичного амплуа непересічного героя. У «Зараженні» він грає звичайного хлопця, дружину якого вбиває смертельний вірус, що блискавично поширюється планетою. Прем’єра цієї динамічної стрічки із соціальною складовою відбулася цьогоріч на Венеційському кінофестивалі. В український прокат вона виходить 6 жовтня.

У.Т.: Коли ви прочитали сценарій, як відреагували? Наскільки легко було погодитися на участь у фільмі?

– Узагалі-то, ми саме готувалися до інакшого проекту, який і досі плануємо втілити, коли Стівен (Содерберґ – режисер. – Ред.) подзвонив і сказав: «У мене тут інша штука і треба робити її зараз, бо вона дуже актуальна». А ще він зауважив, що, на його думку, це найкраща робота сценариста Скотта Бернса. Таке вже багато означало. Бернс надіслав мені сценарій «Зараження» із запискою «Прочитай і потім помий руки». Я ознайомився з текстом і сказав, що хочу знятися в цьому фільмі. Від нього стає справді страшно, але водночас він залишається зворушливим.  

У.Т.: Який персонаж ближчий вам – пересічний чоловік, якого ви граєте в цьому фільмі, чи герой екшну на кшталт Борна?

– Безперечно, герой екшну – природніше для мене амплуа. (Сміється). Ні, якщо режисер хороший і сценарій теж, усе виходить досить природно. А якщо ні, то неможливо нормально зіграти будь-яку роль.

У.Т.: Якби ви опинились у такій ситуації, як ваш герой у фільмі, як поводились би: були б готові захистити близьких чи просто пустили б усе на самоплин?

– Напевне, прагнув би захистити, особливо тому, що тепер маю своїх дітей. Я намагаюсь не надто трястися над ними. Але дружина дала мені прізвисько «бойова готовність». (Сміється). Іноді я просто встаю перевірити, чи дихають діти. Мені здається, я трохи перегинаю палицю в бажанні оберігати їх, але не контролюю їх постійно.

У.Т.: Вашому героєві у стрічці доводиться скрутно. Як вам гралося в такій ролі?

– Мені було легко асоціювати себе із цим персонажем. До того ж зі Стівеном Содерберґом працюєш, як із ніким іншим. От, наприклад, як минав наш день: ми виходили і знімали. Говорили, щу робитимемо, і все вирішували. Виконували план і поверталися до готелю, потім ішли в якийсь тихий закуток бару й передивлялися відзнятий матеріал. Коли так працюєш, здається, що робиш кіно в себе на подвір’ї із друзями. Стрічка – як відкрите тіло на операційному столі. І можна все обговорити. Що ще треба?

Це абсолютно інше, ніж три місяці самому вивчати свій образ, такого в «Зараженні» я не роблю. Один із улюблених кадрів – коли на самому початку фільму мій герой дізнається, що його дружина мертва. Я сказав Стівену: «Слухай, я не уявляю, як це зіграти. Як зробити цей епізод? Він же на п’ятій хвилині стрічки. Ще ніхто нічого не знає ані про мене, ані про неї. Та й байдуже. Навряд чи вдасться з цього епізоду зробити велику драму». А він з усмішкою: «Творча криза?»

І тут ми натрапляємо на одного хлопця – він часто таке бачив. Ми поговорили з ним і з лікарем, якому доводилося повідомляти новини про смерть. Ми запитали, як у цих випадках поводяться? Він відповів: «Ну, іноді люди розкисають, але дуже часто бачиш зовсім іншу реакцію». «Яку?» – спитав я. «Залежить від того, як померла людина. Вам треба зреагувати на раптову смерть?» – сказав він. «Так, саме так», – відповіли ми. «Тоді грайте так, наче те, що ви чуєте, – більше, ніж ви можете витримати, більше за ваші сили». Отак люди реагують. Скотт Бернс так і прописав у сценарії.

Я прокинувся вранці того дня і просто місця собі не знаходив. Не знав, як утілю цей епізод. А потім просто пішов і зіграв. Був певен, що зробив потрібне, і лікарі справді сказали: «От як усе відбувається в більшості випадків».

Читайте також: Мистецтво і гроші: «Переможець отримує все»


Матеріали за темою:

--> --> -->
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Уміння викладати довго вважалося вродженим. Реформатори ж доводять, що найкращими вчителями стають, а не народжуються
    26 червня, The Economist
  • Історія «тіньового бізнесмена» сталінської доби
    26 червня, Валерій Примост
  • Найефективніше допомогу витрачають у бідних країнах з адекватним управлінням. Але вона до таких не потрапляє
    26 червня, The Economist
  • Зустрів днями колишнього колегу, з яким іще до війни разом працювали на складах мережі супермаркетів «Брусничка».
    26 червня, Станіслав Васін
  • «Це не популізм», — заявив Алессандро ді Баттіста з «Руху 5 зірок» (M5S), коли 5 червня з’явилися результати першого туру місцевих виборів в Італії. «Це не протест. Це хороша політика». Кандидат на посаду мера Рима від M5S Вірджинія Раджі набрала 35% голосів. Це найбільший прорив M5S після загальних виборів 2013-го, коли рух здобув чверть голосів.
    25 червня, The Economist
  • У розмові з Тижнем заступник генерального директора Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків з наукової роботи, мистецтвознавець Олена Живкова розповіла про тонку справу музейної атрибуції, яка розкриває секрети експонатів, про музейний аудит та особливості інвентаризації.
    25 червня, Ганна Трегуб
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено