Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
25 липня, 2011   ▪   Тетяна Кроп   ▪   Версія для друку

Польський театр «прописався» у Києві

До Києва приїхали польські хореографи, режисери і драмтурги, які проведуть свої майстер-класи для молодих українських митців
Польський театр «прописався» у Києві

Проект фінансує Національний центр театрального мистецтва імені Леся Курбаса спільно з Міністерством культури і національної спадщини Республіки Польща.

Ця акція, що відбувається у рамках президентства Польської республіки у Раді Євросоюзу, триватиме до листопада. У програмі – майстер-класи з сучасного танцю (18 – 31 липня), режисерської майстерності (29 серпня – 11 вересня) і драматургічна лабораторія (24 жовтня – 6 листопада). За цей час провідні польські хореографи, pежисери  і драматурги  проведуть три серії двотижневих занять і тренінгів для молодих українських митців.

 Чому українські автори ідеї вибрали саме цю сусідню країну? Директор Театрального інституту ім.  Рашевського, випускниками й викладачами якого є керівники майстер-класів, зазначає: «У рамках проекту наші молоді театральні діячі хотіли б переконати українських колег спробувати піти шляхом, протореним польським театром, який припинив ухилятися від формулювання відповідей… Можливо, й у вашій країні театр має нагоду розпочати важливий діалог про актуальні проблеми».

У день відкриття майстер-класів у Національному центрі театрального мистецтва імені Леся Курбаса організатори проекту розповіли про нього детальніше. Отож, хто має шанси взяти участь у заняттях? Які критерії відбору? І чого саме навчатимуть гості?

Український продюсер проекту Віктор Собіянський повідомив, що кількість учасників кожного майстер-класу – обмежена і може становити 10 – 15 людей. Добираючи групи, перевагу віддають митцям віком до 35 років, що мають певний професійний досвід. Відвідувачі майстер-класів із сучасного танцю представляють різні міста України – Київ, Одесу, Обухів, Білу Церкву, Херсон, Вінницю.

Учасники ж режисерських та драматургічних студій іще не визначені. Претенденти-режисери мають надіслати на конкурс відео поставлених ними вистав, а драматурги – тексти власних п’єс.

Окрім українського продюсера проекту Віктора Собіянського та наукового консультанта Ганни Веселовської у ролі суддів, як годиться, працюють і незалежні експерти. Рішення щодо участі на основі надісланих матеріалів тих, хто відгукнувся на інформацію, розміщену на сайті Центру Курбаса, приймається спільно з польськими організаторами проекту.

Ведучі танцювальних майстер-класів, хореографи, танцівники й педагоги Лешек Бздил та Івона Ольшовська спинилися на аспектах роботи над виконавською технікою контемпорарі – майстерністю хореографа, особливостями взаємодії партнерів у танці та пластичних елементів у танцювальному і драматичному театрі.

Польські театральні режисери ділитимуться досвідом з таких питань, як створення авторського сценарію вистави й робота режисера над акторською імпровізацією.

Ті, хто потрапить на заняття драматургічної лабораторії, матиме нагоду збагатити свої знання про удосконалення техніки драматургічного письма, специфіку праці драматурга-завліта у театрі, дізнатися про американські методики створення драматургічного тексту.

Кожен з майстер-класів програми завершиться презентацією результатів – серією відкритих показів, на яких свою майстерність демонструватимуть як учні, так і викладачі.


Матеріали за темою:

Реклама
Останні публікації згорнути
  • Недореформована пострадянська Україна забезпечила ідеальні умови для виникнення та відтворення тіньової економіки
    5 грудня, Олександр Крамар
  • Про переваги Hyundai Tucson 2016 року випуску
    5 грудня, Олександр Пархоменко
  • У розмові з Тижнем Девід Кровлі, професор Школи гуманітарних наук Королівського коледжу мистецтв у Лондоні, розповів про старі та нові медіа, постправду й андеграунд у країнах соцтабору.
    4 грудня, Ганна Трегуб
  • Відомий лозунг «Хліба і видовищ!» у «молодих державах» до кінця 2016-го повністю віджив себе. Тепер тут хочуть тільки хліба. Причому видовища, якими так славляться «народні республіки», вже викликають у вчорашніх глядачів лише блювотний рефлекс. Особливо цей рефлекс видно, коли «впарюють» успіхи «республіки».
    4 грудня, Станіслав Васін
  • Латвія з-поміж трьох країн Балтії має чи не найбільше зв’язків із Росією, через які остання може шукати канали впливу. Утім, ситуація поступово змінюється
    3 грудня, Ольга Ворожбит
  • Відкриттям екзопланет уже нікого не здивуєш. Наступний крок — спробувати їх зняти
    3 грудня, The Economist
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено