Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи

Повернення на круги своя

Перший мальований мультик компанії Walt Disney за останні 7 років став справжнім одкровенням для дітей
Матеріал друкованого видання
№ 23 (188)
від 9 червня, 2011
Повернення на круги своя

Правильно чи не правильно зі стратегічного погляду вчинили боси компанії Walt Disney, але «Вінні-Пух» іще раз показав, що ми мали й що втратили. Будучи виконаним у класичній мальованій техніці, мультфільм Стівена Джей Андерсона й Дона Голла «порвав» дитячу аудиторію на прес-показі так, як не було на останніх анімаційних комп’ютерних фільмах – «Панда Кунг-фу-2» чи «Ріо». Хоча будь-який мультфільм націлений і на дорослих також, адже саме батьки платять за квитки, усе ж таки лакмусовим папірцем залишаються діти. І їхня реакція на «Вінні-Пуха» була неочікуваною й бурхливою. Сміх у залі «Кінопалацу» закладав вуха, а самі діти, як то кажуть, натурально хапалися за животики. Власне, це почалося, коли уявний автор-оповідач, бажаючи розбудити заснулого Вінні, рухав книжку, на сторінці якої було зображене ведмедикове ліжечко. Як і під час шторму, Вінні сповзав то вправо, то вліво. Урешті книжку перевернули, і він гепнувся долілиць. Але зі звуком падіння м’яких іграшок. Діти, мов у анекдоті, повалилися зі своїх так само м’яких крісел. І це ставалося не раз.

Зауважу, що навіть при такому ґвалті, деякі батьки засинали. Це красномовно показує відмінність аудиторії за віком. Хоча сплять у кінотеатрах часто й на різних фільмах, – і на «Володарі перснів», і на «Кошмарі на вулиці В’язів», – творцям важливіша масовість і цільова аудиторія. Мультфільм «Не бий копитом» 2004 року був останньою мальованою анімаційною роботою компанії Walt Disney: маючи $110 млн у бюджеті, він зібрав у Сполучених Штатах лише $50 млн, і ще $53 млн у світі, хоча, щоби повернути витрати, мусив зібрати мінімум $330 млн. Після цього провалу рисувальний відділ компанії, що працював для прокату в кінотеатрах, закрили, а залишили лише тих, хто б створював набагато дешевші фільми для телебачення й DVD. Як показує «Вінні-Пух», ситуація може змінитися: «малюнок» як спосіб зображення в анімації користується попитом, бо 3D і комп’ютерна графіка трохи приїлися. До того ж у Європі американські фільми почали більше заробляти, ніж у себе вдома. Таким чином, «Вінні-Пух» може стати провісником біблійних слів про «повернення всього на круги своя», принаймні в анімації.


Матеріали за темою:

Реклама
Останні публікації згорнути
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено