Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
30 липня, 2013   ▪   Дмитро Крапивенко   ▪   Версія для друку

Сімейний авантюрист. Toyota Venza та українські реалії

Американська за своєю суттю Toyota Venza має шанс добре вписатися в українські реалії, де завжди був попит на потужні й водночас комфортні автомобілі.
Матеріал друкованого видання
№ 27 (295)
від 4 липня, 2013
Сімейний авантюрист. Toyota Venza та українські реалії

Якщо уявити модельний ряд Toyota як еволюційний ланцюг, то місце Venza в ньому нескладно визначити: автомобіль цілком логічно опиниться між респектабельним седаном Camry й потужним позашляховиком Highlander. Це цілком окремий і, як засвідчив досвід останніх п’яти років, життєздатний вид, що вміє виживати в непростому конкурентному середовищі.

На американському ринку, для якого від початку й призначалася Toyota Venza, цим автомобілем нині вже нікого не здивуєш, натомість його офіційний продаж в Україні стартував лише наприкінці червня нинішнього року. Не помітити Venza складно – заокеанську гостю виказують атлетичні габарити, переконливий кліренс (210 мм) і великі колеса (R19).

Ще більше сюрпризів чекає на тих, хто зазирне всередину автомобіля. Просторий салон справить враження навіть на найвибагливіших. Половину речей, які власники авто звикли класти в багажник, можна цілком розмістити у салоні Venza, не створюючи при цьому дискомфорту: тільки під підлокітником між кріслом водія і переднього пасажира містяться три ніші об’ємом 3,5 л, 4,5 л і 5,7 л. Потішив електропривід регулювання передніх сидінь, який не лише значно спрощує цю операцію, а й дбає про комфорт водія: після повної зупинки автомобіля його крісло автоматично відсувається назад, забезпечуючи таким чином зручний вихід із салону.

Меломани однозначно залишаться задоволені фірмовою акустичною системою JBL з 13 динаміками. Протягом не надто тривалого тест-драйву вдалося прослухати кілька дисків різної музики – навіть концертний запис 1967 року в mp3 звучав атмосферно і соковито. При цьому звуки дощу зовні чи бруківки під колесами анітрохи не заважали насолоджуватися мелодією і навіть не потрібно було збільшувати гучність – така якісна шумоізоляція.

Загалом Venza цілком виправдовує статус сімейного автомобіля – у салоні дуже багато вільного місця. Її розробники подбали про те, щоб пасажири на задніх сидіннях (зазвичай це місця для наймолодших членів родини) не почувалися дискримінованими щодо водія і переднього пасажира, чим часто хибують навіть дорогі моделі (автомобілів Toyota, до речі, це стосується меншою мірою). Зокрема, на комфорт тих, хто сидить позаду, працює індивідуальна кліматичну зона. У Venza також застосоване так зване стадіонне розміщення задніх крісел: підвищення на 12 мм; вони мають свій підлокітник. І нарешті, відстань між передніми й задніми сидіннями становить фантастичні 1,15 м (для порівняння: у комфортабельній Camry – 98 см). Словом, у пасажирів, які сидітимуть позаду, – чи то діти, чи підлітки, чи дорослі навіть дуже високого зросту – буде достатньо простору, щоб почуватися зручно під час тривалої подорожі.

Зона особливої уваги в кожному сімейному автомобілі – багажник. У Venza його об’єм становить 975 л, що фактично удвічі більше, ніж у Toyоta Camry, і лише на чверть менше, ніж у Highlander. Окрім того, багажник має кілька суто «сімейних» переваг, як-от пласка підлога, що дає змогу без зайвих проблем розміщувати там досить габаритні речі; покриття – пластик, який легко відмити.

Розробники автівки доволі чітко визначили її цільову аудиторію: чоловіки віком від 30 років, які полюбляють активний відпочинок і мають родину з двома та більше дітьми. У назві Venza приховане англійське слово venture – пригода. На цьому автомобілі з повним приводом справді можна вирушати в авантюрні подорожі. Звісно, не йдеться про такі суто чоловічі забави, як полювання на болотистій місцевості. Але круті гірські спуски і підйоми Toyоta Venza долає напрочуд легко.

Під час тест-драйву в Криму авто бадьоро здолало підйом на гору Ай-Петрі. Безкінечний, на перший погляд, серпантин із величезною кількістю поворотів в умовах дуже обмеженої видимості машина проїхала на одному диханні: двигун працював рівно, без жодних надривів. Попри поважні габарити, вона спокійно входила в повороти і не потребувала від водія зайвих маневрів. Під час спуску також обійшлося без ексцесів. Автівка доволі слухняна, легко відгукується на керування. Загалом марш через Ай-Петрі продемонстрував дві головні риси Toyota Venza: на підйомі знадобилися якості позашляховика, як-от потужність двигуна (об’єм 2,7 л, 185 к. с.) і високий кліренс, на спуску – якості седана, як-от курсова стійкість та легкість у керуванні. Після непростого гірського маршруту Venza виходить на трасу й знову перевтілюється: шестиступеневий автомат передбачає перехід у спортивний режим, машина різко набирає обертів і стрімко мчить уперед, зберігаючи курсову стійкість.

Загалом Venza не є автомобілем, який шокуватиме своїми «понтами»: його зовнішність, не надто вигадлива внутрішня електроніка, простий, аскетичний екран, вочевидь, не справлять враження на людей, що понад усе цінують «шик і блиск». Не пасуватиме він і молодикам, що прагнуть втиснути газ до підлоги й встановлювати власні швидкісні рекорди. Натомість авто, безперечно, сподобається сімейним людям, які полюбляють далекі подорожі, цінують комфорт і безпеку для себе та своєї родини, вміють рахувати гроші: витрати пального, як для цього автомобільного класу, приємно вражають: при повному приводі 8 л на 100 км на трасі, 13,3 л у місті й 10 л у змішаному циклі.




Матеріали за темою:

Реклама
Останні публікації згорнути
  • Колишній аеророзвідник, ветеран АТО Євген Ярило та його брат-шахтар Євген Гущин відкрили в Києві ветеранську тату-майстерню Der Igel (з нім. «їжак»). Обоє кардинально змінили рід занять, дуже цим задоволені й закликають інших займатися тим, чим справді хочеться.
    21 жовтня, Ганна Чабарай
  • Президент Польщі проти свого колишнього керівника
    21 жовтня, The Economist
  • В Україні зростає кількість муніципальних структур, які претендують на виконання функцій поліції
    20 жовтня, Андрій Голуб
  • Майор авіації в відставці, який з 2014 року перебуває у СІЗО Бахмута, нещодавно отримав вирок в десять років позбавлення волі за звинуваченням у здирництві. Підсудний наголошує на тому, що давав свідченням під тискам і тортурами, але уповноважені органи не квапляться розслідувати заяви про катування
    20 жовтня, Єлизавета Гончарова
  • 2017-го минає 25 років як відкрився український офіс глобального лідера юридичних консалтингових послуг, міжнародної компанії Baker McKenzie. На святкування цієї річниці до Києва завітав виконавчий директор компанії Пол Ролінсон, із яким Тиждень розмовляв про глобальні економічні тенденції та пов’язані з ними юридичні виклики.
    20 жовтня, Любомир Шавалюк
  • Учасниця 83-го Міжнародного Конгресу PEN, виконавчий директор Південноафриканського PEN-клубу, дисидентка часів апартеїду Мерґі Орфорд розповіла Тижню про досвід насильства та вразливість демократії, російські впливи в ПАР, біженців і природу криміналу.
    20 жовтня, Ганна Трегуб
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено