Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
16 жовтня, 2016   ▪   Олександр Пархоменко   ▪   Версія для друку

BMW 750Li xDrive. Аристократ доби хайтек

Чим може здивувати новий BMW сьомої серії
Матеріал друкованого видання
№ 40 (464)
від 6 жовтня, 2016
BMW 750Li xDrive. Аристократ доби хайтек

Знайомство з будь-яким автомобілем починається з ключів. Зазвичай це така собі робоча річ BMW 750Li xDrive, на яку мало звертаєш увагу, але не в цьому випадку. BMW Display Key — це окремий девайс, який дає змогу дізнатися чимало важливої інформації ще до того, як ви сядете за кермо автомобіля. Інтерактивний ключ окрім традиційних кнопок має ще й сенсорний екран, на який виводяться повідомлення про кількість пального, запас ходу та інші сервісні дані. Якщо хтось побоюється, що занадто розумний Display Key споживатиме забагато енергії, дарма: його завжди можна підзарядити в салоні машини як від бездротової зарядки Wireless Charging, так і від традиційного USB-кабеля. Зрозуміло, цими ж таки зарядками можна скористатися для телефона та інших ваших електронних «супутників».

BMW 750Li xDrive належить до того типу автомобілів, покидати салон яких не хочеться за жодної погоди. І навіть у нудних заторах великого міста тут завжди можна знайти, чим себе зайняти й розрадити. Насамперед варті уваги крісла. Це не просто зручні шкіряні сидіння з функціями обігріву: водієві, так само як і пасажирам, доступний режим масажу, який відновить сили навіть у тривалій виснажливій подорожі.

Читайте також: BMW xDrive: повний привід без компромісів

У салоні затишно. Немає властивих цьому класу автомобілів надмірних спроб укотре підкреслити статусність і респектабельність моделі. Шкіряні сидіння, панелі з дерева, алюмінієві вставки, стеля в замшевій обшивці — усе підібрано зі смаком, як у дорогому «сімейному» готелі. Утім, затишок у сучасному автомобілі — це аж ніяк не сидіння й не оздоблення салону.

Ми вже звикли до того, що зручність і «крутизна» автівки вимірюються не в останню чергу його електронними приладами, функції та можливості яких із кожним поколінням розширюються. BMW тут має чим здивувати: система iDrive здатна задовольнити навіть найвибагливіших автоюзерів. Узяти хоча б сам принцип управління нею: регулювати звук чи обирати FM-станцію можна, не торкаючись до джойстика чи сенсорного екрана.

Читайте також: BMW X6. Генно модифікований носоріг

Досить провести пальцями поблизу самого монітора — і чутлива система спрацьовує. Дисплей великий, інформативний: на ньому одночасно з уже звичними параметрами, як-от швидкість руху та маршрут, може бути виведено перелік музичних треків або номерів із вашого мобільного.

Утім, «мозок» автомобіля працює не лише над створенням комфортної атмосфери. Він здатен і на складніші операції, скажімо, зачиняти належним чином двері, якщо раптом водій чи пасажири не подбали про це перед початком руху. Або ж ось така функція: паркування з дистанційним управлінням. Рекомендується використовувати на тісних паркінгах чи при заїзді в гараж. Водій може вийти з автомобіля й за допомогою «чарівного» ключа Display Key дати команду «паркуватися».

Читайте також: Розетка Vs бензинова колонка. Електромобілі йдуть у наступ

Далі справа техніки: сигналізація аварійного зближення під час паркування (PDC) й датчики кругового огляду роблять свою справу. Водій за потреби може втрутитись у цей процес, але зазвичай система працює на «відмінно».

У салоні BMW 750Li xDrive завжди тихо: хоч би що відбувалося зовні й хоч би як сильно ви намагалися розігнати це авто, шумоізоляція тут на дуже високому рівні. І це при тому, що параметри автівки зовсім не скромні: у багатьох аспектах він нагадує спорткар і має під капотом двигун об’ємом майже 4,4 м³ (є різні комплектації: з чотири- й восьмициліндровими двигунами), розганяється до 100 км/год з місця за 4,5 с. Потужність плюс різні режими експлуатації (економний, стандартний і спортивний) не створюють жодного дискомфорту: бездоганно працює автоматична восьмиступенева коробка передач, забезпечуючи плавність перемикання за будь-яких обставин. Надійна пневматична підвіска допомагає почуватися доволі впевнено навіть на наших небездоганних дорогах.

Власникові (нинішньому чи потенційному) нового BMW 7 Series не варто вкотре казати про те, що його авто має яскраві індивідуальні риси зов­нішності. Зупинимося лише на деяких. «Очі» цієї автівки не сплутаєш ні з чиїми. Лазерні фари BMW Laserlight осявають зону до 600 м (вдвічі більше за стандартні можливості звичайних автомобільних освітлювальних пристроїв), і це не забаганка, а додаткові можливості в темну пору доби й більша впевненість на дорозі. Плюс яскравий маркер, за допомогою якого можна вирізнити машину серед багатьох інших. Загалом екстер’єр BMW 750Li xDrive одночасно нагадує про належність до шляхетного сімейства BMW (вигин Гофмайстера та хромована окантовка вікон) і вирізняє його навіть на тлі «родичів»: уже згадані оригінальні фари й вигляд автомобіля спереду (активна радіаторна решітка з аеродинамічними заслінками) допомагають запам’ятати цю модель із першого погляду.


Матеріали за темою:

Реклама
Останні публікації згорнути
  • Темою розмов номер один у всіх луганчан уже три роки залишається «хто і де провів літо 2014-го». Як у шкільних творах, коли у вересні треба було пригадувати й вигадувати щось, аби здивувати однокласників та вчительку, якщо твої канікули проминули геть звичайно.
    27 травня, Вікторія Малишева
  • Єдина система водозабезпечення, яка функціонує всупереч наявній лінії розмежування, потерпає від купи проблем, вирішувати які вкрай важко: економічних, екологічних, технічних.
    27 травня, Єлизавета Гончарова
  • Що таке трампономіка і чи має вона значення для українців
    27 травня, Любомир Шавалюк
  • Зустріч голів країн НАТО минула без гучних рішень
    26 травня, Юрій Лапаєв
  • Російські газотранспортні проекти як загроза для Європи
    26 травня, Юрій Лапаєв
  • Нова робота Джефа Кунса – гігантська копія порцелянової скульптури української художниці Оксани Жнікруп – протягом тижня була однією з топових тем західних мистецьких видань і українських соцмереж. Формально про плагіат не йдеться (лише про легітимне копіювання), але й поза цим аспектом тема вже оголила безліч цікавих питань.
    26 травня, Олена Кухар
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено