Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
23 травня, 2016   ▪   Олександр Пархоменко   ▪   Версія для друку

Нове обличчя RAV4

Добре знайома українському споживачеві модель Toyota змінила імідж
Матеріал друкованого видання
№ 20 (444)
від 19 травня, 2016
Нове обличчя RAV4

Відгуки автовласників про Toyota RAV4 завжди були переважно схвальними.

— Купив собі RAV, — не без гордості каже один.
— Класний вибір, надійна машина, — каже зазвичай інший, і цілком щиро.

Щоб завоювати споживача, цьому автомобілю не потрібно багато агресивної реклами чи «революції під капотом»: базові характеристики RAV4 добре відомі й доволі привабливі. Інша річ — зов­нішність: розробники рестайлінгової моделі працювали здебільшого над модернізацією дизайну, щоб він максимально відповідав запитам цільової аудиторії, яка поступово молодшає.

Читайте також: Toyota Corolla. Абсолютний чемпіон світу з популярності

Екстер’єр нового RAV4 визначають оновлена світлодіодна оптика, новий дизайн бамперів та змінений вигляд задніх дверцят. Ніби дрібниці, але автомобіль став помітнішим і впізнаванішим. Модний епітет, який хочеться вжити на його адресу, — urban, себто міський, народжений у мегаполісі й для мегаполісу, однак схильний до авантюр та екстриму (привід 4×4 тут аж ніяк не для галочки, на офроуд RAV4 завжди готовий показати свій сильний характер).
Усі, кому випало їздити за кермом або в ролі пасажира на RAV4 попередніх версій, одразу відзначать у новій моделі більший простір у салоні. Власне, у цих автомобілях ніколи не було тісно, але в останній модифікації простір не лише більший, а й комфортніший. Внутрішнє оздоблення стало помітно респектабельнішим. М’якіша шкіра на кермі та сидіннях додає салону додаткової «преміумності». Де комфорт, там й ергономіка: посадка зручна, регулюється електроприводом, налаштувати потрібну оглядовість і функціональне розміщення водія зовсім нескладно. Окремої згадки варта шумоізоляція RAV4 — недарма розробники моделі використали на 3 кг ізоляційного матеріалу більше, ніж в автомобілях попередніх генерацій: гамір вулиці й звуки автостради в салоні ледь чути, отже, приємну подорож не зіпсують сторонні какофонії.

Приємна дрібничка — спеціальний «контейнер» для окулярів, розташований над дзеркалом заднього виду. Просторо й на задньому дивані: тут можна цілком комфортно розмістити трьох дорослих пасажирів — так, щоб вони почувалися доволі вільно й не заважали одне одному. Та й речей у новий RAV4 можна скласти чимало: місткість багажника зросла до 577 л.

Читайте також: Toyota Verso. Прихований автобус

Як і належить сучасній машині, панель приладів RAV4 не має великої кількості клавіш. Найдоступніші й найпотрібніші, звісно, є, і вони в буквальному сенсі під рукою у водія: регулювання режиму роботи трансмісії, підігрів сидінь і скла можна робити звичними рухами. Загалом керування більшістю систем здійснюється за допомогою бортового «смартфона»: по центру панелі встановлено монітор із системою Toyota Touch, який дає змогу обирати від уже звичних налаштувань навігації, клімат-контролю, музики до розподілу крутного моменту по осях.

Однак комфорт у салоні й зручності на панелі приладів мало чого варті, якщо автомобіль важко проходить випробування нашими, м’яко кажучи, неідеальними дорогами. RAVe до таких випробувань готовий: дрібні та середні пошкодження асфальту автомобільна підвіска «ковтає», як люблять казати водії, навіть на ґрунтових дорогах машина тримається впевнено і з гідністю проходить шосе без твердого покриття. І на поворотах не заносить — це завдяки багатоважільній задній підвісці. Успішність офроуд залежить більшою мірою від майстерності водія, сам по собі автомобіль цілком готовий витримати такий іспит.

Незалежно від того, у яких умовах ви експлуатуєте автомобіль: на заміських горбах-ямах чи в заторах мегаполіса, питання безпеки є не останнім для автовласника. Годі говорити про подушки безпеки та ABS — зайвий раз згадувати про такі обов’язкові елементи в наш час просто несерйозно. Безпеку сучасного авто визначають його органи чуттів, передовсім «очі» — камери, завдання яких — завчасно побачити небезпеку й попередити про неї. Водій RAV4 має повний огляд по периметру завдяки чотирьом камерам: передній, розміщеній у радіаторній решітці, двом боковим (у корпусах дзеркал) і камері заднього виду. Озброєний такою серйозною оптикою, він почувається на дорозі дуже впевнено: передня камера надає чимало корисної інформації включно з дорожніми знаками, які трапляються на трасі, а всебічний огляд допомагає без проблем паркуватися навіть новачкам, які панічно бояться цього маневру.

Читайте також: Сімейний авантюрист. Toyota Venza та українські реалії

Кореспондентові Тижня поталанило тестувати дизельну версію RAV4. Треба відзначити деякі переваги саме цієї модифікації. Перша, так би мовити, зовнішня — ДП нині дешевше за бензин. Друга — витрата пального в дизельному RAV4, що має двигун об’ємом 2,2 м³, доволі помірна: 5,0 л на 100 км у заміському циклі та 6,7 л у місті. Третя — автомобіль швидкий на підйом, стартує з місця від нуля до 100 км/год за 9,6 с.


Матеріали за темою:

Реклама
Останні публікації згорнути
  • Як Росія перекручувала і приховувала інформацію про злочини комуністичного режиму в 1930-их роках на Заході? Чому їй вірили? І чому ті ж механізми працюють сьогодні?
    22 лютого, Анна Корбут
  • У вівторок, 21 лютого, світові та українські ЗМІ поширили гучну новину: Вищий земельний суд Відня дозволив екстрадицію українського олігарха Дмитра Фірташа до США. Однак, як виявилося, це рішення ще навіть не початок кінця цієї гучної справи.
    22 лютого, Ольга Ворожбит
  • Приглядаючись до нового американського лідера, французи з острахом впізнають своє можливе близьке майбутнє.
    22 лютого, Алла Лазарева
  • Напередодні чергової річниці розстрілу активістів Майдану та втечі Януковича, що послідувала услід за цим, в Україні за традицією знову пожвавилися розмови про нову революцію. При цьому одні заговорили про це зі страхом, а інші з надією.
    22 лютого, Денис Казанський
  • Літературна спільнота дізналася від «модернізованого» журі Національної премії ім’я лауреату 2017 року
    21 лютого, Олена Кухар
  • Другий рік поспіль роковини розстрілів Небесної сотні перетворюються на неабиякий привід для піару із обов’язковими закликами знову вийти на Майдан, аби звалити «злочинну владу».
    21 лютого, Станіслав Козлюк
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено