Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи
7 червня, 2015   ▪   Олександр Пархоменко   ▪   Версія для друку

Заощадливий аристократ

Lexus NX дає автовласникам змогу вбити двох зайців: мати престижне авто й водночас не витрачати зайвого на пальне
Матеріал друкованого видання
№ 21 (393)
від 28 травня, 2015
Заощадливий аристократ

Часто потенційні покупці авто з інтересом оглядають нову модель, очі загоряються від креативного дизайну, електронного «фар­­шу», його технічних можливостей, але при цьому часто виникають скептичні запитання: «А які затрати пального? А дизельний варіант не передбачено?». Якість Lexus має свою ціну, і людина більш-менш обізнана з реаліями авторинку, навряд чи здивується представленому в автосалоні прайсу, а от питання дальших витрат завжди непокоїть кожного. Розробники Lexus NX знайшли гідну відповідь на споживацький скепсис: ми не зраджуватимемо своїм «бензиновим» традиціям, однак готові запропонувати повнопривідний кросовер зі скромними (5,3 л на 100 км у змішаному циклі) затратами пального і двигуном об’ємом майже 2,5 л.

Секрет цієї несиметричної відповіді криється, звісно ж, у двигуні. Lexus NX має під капотом гибридну систему – Lexus Hybrid Drive, тобто поруч із бензиновим «серцем» у NX два електродвигуни, які приходять на допомогу і в міських заторах, і під час швидкого пересування трасами, словом, надає свої кіловати там, де в інших авто йдеться про літри бензину, ціна на який уже давно засмучує кожного українського водія. Власник Lexus NX не повинен заморочуватися над тим, коли авто перемикає свої «електричні» апетити на бензинові, головне лише правильно визначити режим експлуатації (Eco, Normal, Sport), а бортова електроніка сама визначить, як максимально ефективно розподілити навантаження, й самостійно обере максимально ощадливу комбінацію використання потужностей. Обережний водій може дозволити собі розігнатися на самій електриці до 45 км/год, менш стриманий спокійно їхатиме в «безбензиновому» режимі до 50 км/год. Lexus Hybrid Drive – це не просто зручність для потенційних власників NX, а й істотна конкурентна перевага перед іншими авто цього класу, адже кидає виклик дизельним двигунам, які донедавна вважалися взірцем заощадливості.

Читайте також: Lexus NX. Емоційний сплеск

Пальне – єдине, на чому заощаджує Lexus NX, за рештою ознак це авто має всі ознаки класу преміум, і тут уже не до компромісів. Якісні оздоблювальні матеріали в салоні, шкіра на сидіннях, простір для всіх присутніх – зазначені атрибути сприймаються як належне, адже це Lexus. Інша річ – електроніка, сумісність авто з гаджетами, адже всі сучасні розробники розуміють, що машина ХХІ століття тільки тоді сподобається водієві, коли максимально відповідатиме його побутовим звич­кам: жодних компромісів із GPS, зручним використанням мобільного в дорозі бути не може. І в цьому сенсі NX готовий задовольнити будь-який вибагливий аристократичний смак: приємним сюрпризом стане тач-панель Lexus Remote Touch Pad, зручна для користувачів, що звикли не лише до керма, а й до сучасних девайсів. Новина більше для пасажирів, аніж для водія: Lexus NX може мати бортовий WiFi-роутер, здатний роздавати сигнал на п’ять пристроїв одночасно. Для музичних гурманів у комплектації Lu xury вмонтована акустична система Mark Levinson – окремий привід для гордощів у власника престижного авто, оснащеного за останнім словом техніки.
Аристократичною є і зовнішність Lexus NX як агресивнішої спортивної версії, так і ближчої до класики Luxury або Executive. Авто виділятиметься своєю оригінальністю й на стоянці серед авто представницького класу, і в самому автосалоні Lexus: машина є доб­ре помітною навіть на тлі своїх «родичів». Звична розкіш преміум-бренда в новій моделі поєднує динаміку, нетиповий для цих машин вигин ліній, що робить автомобіль яскраво індивідуальним. Увечері NX можна впізнати здалеку: потужні світлодіодні фари й «підведені» стрілки LED швидко викажуть цю автівку навіть у щільному міському потоці. Коли мені довелося вночі повернути із траси на неосвітлену заміську дорогу, перша думка яка промайнула: «І це я досі їхав із далеким світлом, сліплячи зустрічний транспорт?!» Як з’ясувалось, epic fail не трапилося: було ввімкнене близьке світло, як і належало, просто фари NX у повній пітьмі здатні осяяти величезний простір, що неабияк додає водієві впевненості у власній безпеці й віри, що він устигне вчасно відреагувати на будь-який нічний «сюрприз»: випадкову перешкоду, звіра, що перебігає дорогу, нетверезого пішохода в темному одязі – все це можна помітити заздалегідь і вдало зманеврувати.

Читайте також: Все. І навіть більше

Інтер’єр традиційно на висоті: просторий, оздоблений, як належить машині цього класу, якісними матеріалами, панель приладів дещо аскетична, але зовсім не створює відчуття «бідності», адже в наш час зручність управління – це розумний бортовий комп’ютер, який легко керується за принципом смартфона. Є ще один вартий уваги «спецефект»: зміна кольору підсвітки під час переходу в спортивний режим, це й дизайнерське рішення, й попередження, щоб водій міг швидше налаштуватися на новий, інший рівень керування.

 


Матеріали за темою:

--> --> -->
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Уміння викладати довго вважалося вродженим. Реформатори ж доводять, що найкращими вчителями стають, а не народжуються
    26 червня, The Economist
  • Історія «тіньового бізнесмена» сталінської доби
    26 червня, Валерій Примост
  • Найефективніше допомогу витрачають у бідних країнах з адекватним управлінням. Але вона до таких не потрапляє
    26 червня, The Economist
  • Зустрів днями колишнього колегу, з яким іще до війни разом працювали на складах мережі супермаркетів «Брусничка».
    26 червня, Станіслав Васін
  • «Це не популізм», — заявив Алессандро ді Баттіста з «Руху 5 зірок» (M5S), коли 5 червня з’явилися результати першого туру місцевих виборів в Італії. «Це не протест. Це хороша політика». Кандидат на посаду мера Рима від M5S Вірджинія Раджі набрала 35% голосів. Це найбільший прорив M5S після загальних виборів 2013-го, коли рух здобув чверть голосів.
    25 червня, The Economist
  • У розмові з Тижнем заступник генерального директора Національного музею мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків з наукової роботи, мистецтвознавець Олена Живкова розповіла про тонку справу музейної атрибуції, яка розкриває секрети експонатів, про музейний аудит та особливості інвентаризації.
    25 червня, Ганна Трегуб
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено