Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи
31 січня, 2015   ▪   Олександр Пархоменко   ▪   Версія для друку

Розумний хижак

Розробники Acura MDX, схоже, дотримуються трьох головних заповідей: комфорт, безпека і швидкість. Тому авто може стати як сімейним, так і просто особистим статусним транспортом
Матеріал друкованого видання
№ 1 (373)
від 15 січня, 2015
Розумний хижак

Коли дивишся на Acura MDX, перше, що спадає на думку, – американський стиль цього автомобіля. Недарма Acura є північноамериканським підрозділом Honda. Тож агресивний дизайн, габарити, динамічність моделі родом із-за океану. До речі, українські автовласники часто мають такі самі смаки, як і американці, тож успіх цієї машини на нашому ринку навряд чи можна назвати випадковістю.

Acura MDX приверне увагу своєю зовнішністю: «хижі» фари й характерна «нахабна» радіаторна решітка плюс переконливих розмірів (19 дюймів!) диски. Не розчарує вона і всередині. Звісно ж, авто розроблене в дусі часу, тон тут задає електроніка: зручна навігаційна система, адаптивний круїз-контроль, камера заднього виду, що робитиме впевненішим навіть водія-новачка, який з острахом вмикає задню передачу й боїться рушити, аби не зачепити якоїсь невидимої перешкоди. Загалом про безпеку водія і пасажирів конструктори подбали добре: хоч би з якого боку була потенційна загроза, електронна система застереже вчасно, і неприємностей можна буде уникнути.

У комфортабельному салоні преміум-авто, оздобленому шкірою та деревиною, почуваєшся цілковитим господарем. Не в тому сенсі, що тобі поталанило придбати таку престижну машину (ну це почуття цілком очевидне), а в тому, що маєш нагоду підлаштувати все під себе, навіть коли твій смак дуже вибагливий: режим роботи підвіски, внутрішнє освітлення; встановити крісло максимально зручним чином і змусити авто запам’ятати саме це положення, в ручному режимі розподіляти крутний момент, словом, зробити автомобіль настільки своїм, наскільки сам цього бажаєш. Утім, надмірно захоплюватись індивідуальними налаштуваннями потреби немає, адже розробники авто подбали про комфорт і зручність так, що це важко переоцінити: чого варта лише система autohold, яка автоматично вмикає стоянкове гальмо на світлофорах і в автомобільних заторах – у водія відпадає потреба тримати в такий момент постійно ногу на педалі, або розумна Acura MDX здатна в цій ситуації оцінити дорожню ситуацію самостійно.

Окремо варто відзначити шумоізоляцію автівки: вона налаштована так, що водій і пасажири чутимуть лише звуки якісної, як і належить преміум-класу, акустичної системи, рев потужного (об’єм3,5 л) двигуна і…  більше нічого.

Розігнатись упродовж 8 с до 100 км за годину, стартонути першим зі світлофора – це може собі дозволити кожен власник Acura MDX. Як і обрати режим руху: поміркований чи швидкий спортивний. Головне – пам’ятати про ПДР та затрати пального, які теж відповідають решті параметрів автомобіля.

 


Матеріали за темою:

--> --> -->
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Протягом тижня західні ЗМІ писали про утиски кримських татар, скандальне призначення Луценка, новий план роботи уряду та вірогідність примирення із Росією
    23 травня, Віталій Рибак
  • Добре знайома українському споживачеві модель Toyota змінила імідж
    23 травня, Олександр Пархоменко
  • Алоїз Принц — один із найавторитетніших біографів нашого часу. Автор життєписів Германа Гессе, Франца Кафки, Ісуса Христа, Терези Авільської відвідав цьогорічний «Книжковий Арсенал», на якому презентував переклад книжки «Ханна Арендт або Любов до світу» («Темпора»). Напередодні дебюту Принца в Києві Тиждень поговорив із ним про «Книжковий Арсенал», видавничу справу в Німеччині та імідж України в очах німецьких інтелектуалів.
    23 травня, Богдана Романцова
  • Листи ненависті, погрози вбити, образливі коментарі під статтями, залякування в соц­мережах. Через будь-який матеріал з України чи про неї, незалежно від теми. Підозри, радикальні погляди, що ґрунтуються переважно на російській пропаганді, часто дуже химерні уявлення про цю війну. Ось один вимір реакції на мої репортажі зі Східної України, навіть попри те що я писала про обидві сторони, нама­­гаючись подавати інформацію якомога об’єк­­тивніше. Другий вимір — величезна підтримка. Читачі, які дякують за об’єктивні репортажі, історії від очевидців на фронті. Схвалення, корисна інформація, допомога в пошуку фактів.
    22 травня, Ніна Лейнонен
  • Те, що відбувалось у Донецьку 9-го, либонь, можна було б узяти в одні великі лапки, як ми звикли це робити, пишучи про «ДНР». На парад я свідомо не пішов, наївно вирішивши, що найгірше пропущу.
    22 травня, Станіслав Васін
  • Нові загрози змушують НАТО і ЄС до співпраці
    22 травня, The Economist
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено