Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи
31 січня, 2015   ▪   Олександр Пархоменко   ▪   Версія для друку

Розумний хижак

Розробники Acura MDX, схоже, дотримуються трьох головних заповідей: комфорт, безпека і швидкість. Тому авто може стати як сімейним, так і просто особистим статусним транспортом
Матеріал друкованого видання
№ 1 (373)
від 15 січня, 2015
Розумний хижак

Коли дивишся на Acura MDX, перше, що спадає на думку, – американський стиль цього автомобіля. Недарма Acura є північноамериканським підрозділом Honda. Тож агресивний дизайн, габарити, динамічність моделі родом із-за океану. До речі, українські автовласники часто мають такі самі смаки, як і американці, тож успіх цієї машини на нашому ринку навряд чи можна назвати випадковістю.

Acura MDX приверне увагу своєю зовнішністю: «хижі» фари й характерна «нахабна» радіаторна решітка плюс переконливих розмірів (19 дюймів!) диски. Не розчарує вона і всередині. Звісно ж, авто розроблене в дусі часу, тон тут задає електроніка: зручна навігаційна система, адаптивний круїз-контроль, камера заднього виду, що робитиме впевненішим навіть водія-новачка, який з острахом вмикає задню передачу й боїться рушити, аби не зачепити якоїсь невидимої перешкоди. Загалом про безпеку водія і пасажирів конструктори подбали добре: хоч би з якого боку була потенційна загроза, електронна система застереже вчасно, і неприємностей можна буде уникнути.

У комфортабельному салоні преміум-авто, оздобленому шкірою та деревиною, почуваєшся цілковитим господарем. Не в тому сенсі, що тобі поталанило придбати таку престижну машину (ну це почуття цілком очевидне), а в тому, що маєш нагоду підлаштувати все під себе, навіть коли твій смак дуже вибагливий: режим роботи підвіски, внутрішнє освітлення; встановити крісло максимально зручним чином і змусити авто запам’ятати саме це положення, в ручному режимі розподіляти крутний момент, словом, зробити автомобіль настільки своїм, наскільки сам цього бажаєш. Утім, надмірно захоплюватись індивідуальними налаштуваннями потреби немає, адже розробники авто подбали про комфорт і зручність так, що це важко переоцінити: чого варта лише система autohold, яка автоматично вмикає стоянкове гальмо на світлофорах і в автомобільних заторах – у водія відпадає потреба тримати в такий момент постійно ногу на педалі, або розумна Acura MDX здатна в цій ситуації оцінити дорожню ситуацію самостійно.

Окремо варто відзначити шумоізоляцію автівки: вона налаштована так, що водій і пасажири чутимуть лише звуки якісної, як і належить преміум-класу, акустичної системи, рев потужного (об’єм3,5 л) двигуна і…  більше нічого.

Розігнатись упродовж 8 с до 100 км за годину, стартонути першим зі світлофора – це може собі дозволити кожен власник Acura MDX. Як і обрати режим руху: поміркований чи швидкий спортивний. Головне – пам’ятати про ПДР та затрати пального, які теж відповідають решті параметрів автомобіля.

 


Матеріали за темою:

Реклама
Останні публікації згорнути
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
работа Харьков оптимизатор любовный гороскоп на год Жеральдин Пайя http://avtosale.ua/
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено