Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
26 жовтня, 2014   ▪   Олександр Пархоменко   ▪   Версія для друку

Honda Crosstour. Простір для вибагливих

Honda Crosstour може вмістити чимало фантазій досвідченого автовласника, і навіть після цього ви знайдете в авто чимало сюрпризів від виробника
Матеріал друкованого видання
№ 42 (362)
від 16 жовтня, 2014
Honda Crosstour. Простір для вибагливих

Якщо ви придбаєте Honda Crosstour, то ніколи не загубите його навіть не переповненому підземному паркінгу – це авто важко сплутати з будь-яким іншим. По-пер­­ше, воно вирізняється габаритами. Довгий капот, що додає машині презентабельності й солідності (і то не суто візуальний ефект – має ж десь поміститися двигун V6 об’ємом 3,5 л). Плюс високий, як для автомобілів
такого класу, кліренс натякає на те, що водієві буде однаково комфортно і в місті, де в пробках та пошуках стоянки доводиться «стрибати» бордюрами, і на трасах, що, м’яко кажучи, мають не­ідеальне покриття. До речі, не забуваймо про повний привод – він стане в пригоді у важкій дорозі й у погану погоду. По-друге, Honda Crosstour має вельми впізнаваний дизайн. Розділене скло кришки багажника, хромована радіаторна решітка, підкреслені, наче підведені очі красуні, фари – індивідуальність машини виражена так яскраво.
Авто, що скидається на вишукану пані, особливо коли йдеться про комплектацію Executive Navi в білому кольорі, схоже, і створювалося під прим­­хи вибагливих до комфорту і безпеки. Перше, що помічаєш, коли сідаєш у Honda Crosstour, – це чималий простір: хоч би які пишні форми були у водія та пасажирів, місця вистачить на всіх і кожен почуватиметься комфортно. Плюс безліч поличок і ніш для речей – від девайсів до пляшок із водою. Навіть затяті автомобільні плюшкіни навряд чи нарікатимуть на те, що їм ніде щось покласти. Врешті-решт, тут є й чималий багажник: 457 л простору вистачить і затятим шопоголікам, і багатодітній родині. Якщо й цього замало, можна скласти задні сидіння – і тоді об’єм багажного відділення збільшиться майже вдвічі.
Коли всі учасники подорожі зручно розмістяться в шкіряних кріслах Honda Crosstour, починається найцікавіше – мандрівка комфортабельним авто. Тут є про що розповісти. Машина дивним чином поєднує в собі плавність і спортивний норов. Ви можете дозволити собі стартонути з місця до 100 км/год за 8,9 с, і при цьому рухи автомобіля не будуть різкими. До 3000 тис. обертів двигун у салоні не почуєте взагалі. Так само непомітними залишаться й дрібні недоліки дорожнього покриття – шумоізоляція тут на найвищому рівні. Власники автомобілів, оснащених коробкою-автоматом (до речі, Honda Crosstour має шестиступінчату автоматичну трансмісію), часто нарікають на те, що для швидкого обгону доводиться «давати жару», щоб устигнути завершити маневр. Утім, щодо Crosstour такі зауваження недоречні: завдяки потужному двигуну та повному приводу обігнати на авто можна швидко й легко, при цьому плавно, але впевнено додаючи швидкість. А далі вже справа техніки – потужності вистачить для різкого, але безпечного маневру.
Honda Crosstour не те авто, на якому з ревом і порушенням усіх можливих правил та обмежень ганятимете містом. Натомість вам гарантовані подорожі, від яких матимете задоволення. У дорозі навряд чи чогось бракуватиме. Усе необхідне напохваті: дзеркала й люк (для тих, кому бра­­кує сонця в салоні чи зоряного неба) мають надійний електропривод. Бортова система вчасно сповістить про дощ та інші погодні несподіванки. Навігатор не дасть збитися з дороги. Взимку навіть у лютий мороз авто не доведеться довго прогрівати. Не цокотітимуть зубами й пасажири – у Honda Crosstour підігрів передбачений не лише для водія і його сусіда, а й для задніх сидінь, тож сімейний затишок у салоні можна створити кількома рухами.
Безпека – ще одна «заповідь» розробників Honda Crosstour. Окрім стандартного набору подушок безпеки, камери заднього виду та різних датчиків автомобіль має свою родзинку – камеру в правому дзеркалі, яка автоматично спрацьовує, щойно ви вмикаєте правий поворот. І це не зайва примха – водій бачить набагато більше, а отже, шанси мати неприємності в дорозі незрівнянно менші. До речі, бажаєте використовувати цю камеру нон-стоп – жодних проблем: ви можете вивести постійне зображення на бортовий монітор.
Якщо виходити не з маркетингових цілей виробника, а з естетики та функціональності автомобіля, то важко сказати, кому не пасуватиме Honda Crosstour. Це авто стане хорошим вибором для солідного глави сімейства, який зранку розвозить дітей у школи й садочки і бере на борт чимало приладдя, а ввечері має бізнес-зустрічі в поважному товаристві. Посяде вона гідне місце і в демократичній родині, де за кермом по черзі чоловік і жінка, – варто лише зробити відповідні налаштування в пам’яті комп’ю­тера – й обмін «водій – пасажир» відбуватиметься так швидко, як того захочуть власники. Сама ж Honda Crosstour чудово піддається як лагідному жіночому, так і самовпевненому чоловічому керуванню. Втім, вважати цей автомобіль суто сімейним теж, мабуть, не варто. Для молодих людей, які люблять далекі подорожі зі сво­­єю тусовкою, його також можна рекомендувати – стильна простора машина не підведе на крутих поворотах і додасть плюсів іміджу власника.
Хоч би ким був новоспечений господар Honda Crosstour, він почуватиметься впевнено на дорозі: у пригоді стануть численні електронні помічники, які в дусі часу керуються не безкінечними кнопочками, а допомогою простих поліфункціональних пристроїв і двох сенсорних моніторів. При цьому вишукане елегантне авто не підноситиме неприємних сюрпризів у питан­­ні затрати пального: на трасі водій, не надто схильний до захмарних швидкостей, може розраховувати на 7,2 л на 100 км, у місті ж це будуть цілком виправдані 14 л.

 


Матеріали за темою:

Теги
Реклама
Останні публікації згорнути
  • Кількість українських бранців на території Росії та окупованого Криму зростає, однак досі не налагоджено механізму переговорів про їх визволення
    28 березня, Станіслав Козлюк
  • Картина білої американської художниці, яка зображує загиблого чорношкірого підлітка, спровокувала бурхливу суперечку щодо того, чи має хтось право говорити про чужий травматичний досвід, а також вкотре спростувала філософську тезу, згідно з якою «автор помер».
    28 березня, Олена Кухар
  • Як комп’ютерні віруси зменшують боєздатність і чиє засоби убезпечитись від них
    28 березня, Юрій Лапаєв
  • Моє свідоме життя почалося на проспекті Миру, у панельній дев’ятиповерхівці під номером 54, де з балкона на шостому поверсі було видно чи не всеньке місто, бо тоді ще свічки новобудов не затуляли ані острівця на Південному Бузі, ані дальніх околиць Ракового, де жила моя бабуся та які можна було розгледіти в дитячий бінокль.
    28 березня, Юрій Даценко
  • Франція досить боязко ставиться до надання безвізового режиму для України через проблеми власної внутрішньої політики.
    27 березня, Алла Лазарева
  • Перший заступник міністра закордонних справ України Вадим Пристайко розповів Тижню про нещодавні переговори, що відбулися в Парижі в рамках “нормандського формату”, на які несподівано не приїхали представники РФ.
    27 березня, Алла Лазарева
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2017 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено