Тиждень.ua
Новини Політика Економіка Світ Суспільство Культура Історія Подорожі Авто Спецтеми Війна Колонки Архів журнал «Український тиждень» Передплата Пошук Галерея Інфографіка Відео Прес-релізи Приватна урбаністика
14 вересня, 2014   ▪   Олександр Пархоменко   ▪   Версія для друку

Все. І навіть більше

Власники нового Lexus GX 460 – люди, що звикли перемагати і не схильні до компромісів. Тому обрали автомобіль, який на 100% відповідає їхній життєвій філософії.
Матеріал друкованого видання
№ 36 (356)
від 5 вересня, 2014
Все. І навіть більше

Це авто впізнають та запам’ятають навіть ті люди, які не надто добре знаються на машинах і часто плутають марки та модифікації. Агресивний екстер’єр Lexus GX 460: масивна радіаторна решітка й переконливих розмірів лого бренда підкреслюють статус автомобіля і його неабиякі технічні можливості. Безумовно, GX 460 можна вважати частиною іміджу успішної ділової людини, але «представницькими» функціями тут справа не обмежується: цей автомобіль запросто може бути сімейним – місця і комфорту тут вистачить навіть для дещо більшої, ніж пересічна українська, родини. Він подолає будь-які міські дороги (навіть від неідеального покриття київських вулиць водій і пасажири майже не відчуватимуть дискомфорту), не підведе і на природі – позашляховик не задля «декору», він має все необхідне для проходження складних ділянок.

У режимі off-road цей автомобіль можуть сміливо експлуатувати як профі, що мають за плечима не одну тисячу кілометрів ралі, так і новачки, які випадково збилися з асфальтової дороги на ґрунтову й заглибилися в якісь хащі. На випадок ускладнень є спеціальна система Multi-Terrain Select, яка дає змогу налаштувати двигун, коробку передач і ходову залежно від обраного режиму: «багно та пісок», «гравій», «нерівна поверхня» та «каміння». Знайти відповідні функції в меню зовсім нескладно. Монітор, розміщений на передній панелі, взагалі неабиякий порадник у складній дорожній ситуації – на нього виводиться зображення з чотирьох зовнішніх камер. У місті роздивлятися ці картинки не завжди є потреба і бажання, а на бездоріжжі – це необхідність. І не обов’язково нервово визирати у вікно автомобіля, виходити в болото дивитися, що ж там поруч, ламати голову над тим, як акуратно об’їхати яму чи колоду – авто має надійні «очі», які допоможуть вибратися з дорожньої халепи.

Читайте також: Lexus IS 250. Краса швидкості

У тому, що виберетеся, годі сумніватись, адже під капотом Lexus GX 460 потужний двигун – V8 (296 кінських сил) з об’ємом понад 4600 см³. З такими даними і заміський off-road подолати нескладно, і в місті ніколи не пастимете задніх: авто розганяється до сотні кілометрів за годину за якихось 8,3 с, що для машини таких солідних габаритів і ваги (2,5 т) є вельми переконливим показником.  

Комфортність автомобіля важко переоцінити. Окрім власне готових заводських рішень GX 460 має низку налаштувань, які водій може змінювати самотужки. Це стосується передовсім підвіски, регулювати яку можна у трьох режимах: «комфорт», «норма» і «спорт». Невибагливий власник авто може залишатись у стандартному форматі «норма» й відчувати всі головні переваги цього потужного, але «м’якого автомобіля».

Читайте також: Lexus GS - кабінет на колесах

Якщо ж ви не надто поспішаєте і знаєте, що стан покриття дороги попереду не має якихось надто неприємних сюрпризів, поекспериментуйте в режимі «комфорт» – машина рухається плавно, і водій на якийсь час забуває, чим саме керує в цей момент: швидкою яхтою, невеличким літаком чи автомобілем. Для любителів космічних швидкостей Lexus GX 460 спорткара не замінить (максимально розганяється до 175 км за годину), але в режимі «спорт» машина-атлет почувається дуже впевнено: збільшує свою стійкість від ухилів на поворотах і зменшує ризик ухилу доволі істотно – навіть якщо ви заради гострих відчуттів заходите в поворот на відносно великій швидкості, Lexus GX 460 встоїть і знівелює можливу небезпеку.

Інтер’єр автомобіля теж відповідає запитам потенційно вибагливого водія. Тут є все і навіть більше. Шкіряний салон, виконаний радше у спортивному стилі, що додає моделі певної молодіжності, 8-дюймовий монітор (іде вже в базовій комплектації), аудіо­система Mark Levinson і дерев’яні панелі – бонуси до вашого іміджу. Подбали розробники й про додатковий комфорт для пасажирів на задніх сидіннях. У них є власний пульт регулювання клімат-контролю і розетки для підключення девайсів. Тобто батьки можуть бути спокійні за дітей, які їхатимуть у теплі й зі своїми улюбленими іграми й мультфільмами, що гарантує водієві та пасажирові поруч із ним спокій: позаду не чути невдоволених зойків. А від зовнішнього галасу вас захистить надійна шумоізоляція автомобіля.

Читайте також: Lexus RX 450h. У пошуках ідеального авто

Людина з певним статусом може дозволити собі кілька автомобілів: для поїздок на роботу і важливі бізнес-зустрічі, для запаморочливої їзди трасами (щоправда, їхній стан змушує кожного українського водія замислитися над купівлею позашляховика) і для подорожей дикою природою чи на полювання. Але можна придбати одну машину, яка матиме всі необхідні функції: GX 460 подбає про ваш імідж і комфорт на бездоріжжі й розрахований на чималу родину з усім її крамом, адже ця модель семимісна (в іншій комплектації – п’ятимісна) і має дуже переконливих розмірів багажник. У світлі останніх подій авто можна й забронювати – і тоді у вашої сім’ї буде власний комфортний броньовик, здатний вистояти в багатьох випробуваннях.


Матеріали за темою:

Реклама
Останні публікації згорнути
  • Святошинський районний суд продовжує розглядати провадження щодо п’яти колишніх працівників «Беркуту». На черзі – велика балістична експертиза.
    27 вересня, Станіслав Козлюк
  • Перші в історії праймеріз партії Республікаців з великою долею імовріності визначать майбутнє Франції на найближчі п’ять років.
    27 вересня, Алла Лазарева
  • 26-го вересня ввечері відбувся перший раунд теледебатів між кандидатами у президенти США Гілларі Клінтон та Дональдом Трампом. Перемогу у них медіа однозначно віддали кандидатці від демократичної партії, однак кандидат від республіканців теж знайшов слабкі сторони своєї суперниці.
    27 вересня,
  • Полтавська область справедливо вважається одним із локомотивів української економіки. Якщо вже й сперечатися про те, хто «годує країну», то Полтавщина серед регіонів завжди буде в перших рядах.
    27 вересня, Денис Казанський
  • Минулого тижня світові ЗМІ писали про передачу Україні права проводити фінал Ліги чемпіонів, мододих українських політиків та спростовували чутки про польських військових на Донбасі
    26 вересня, Ольга Ворожбит
  • Воно не прийме тебе, поки не полюбиш його першим, поки не звикнеш до його характеру, до його камерності й непоказного аристократизму. Замешкати тут — означає зголоситися на те, щоби про тебе тут усі все знали і ти так само все про всіх знав, прийняти неписане правило, що, зрештою, у людей не може бути аж надто багато секретів.
    26 вересня, Ярослава Тимощук
Новини партнерів 24tv.ua
Новини партнерів RedTram
Зворотний зв'язок
Тиждень дуже цінує думки своїх читачів і намагається враховувати їхню думку. Відгуки, коментарі і просто враження від прочитаного матеріалу ви можете надіслати за допомогою системи зворотнього зв 'язку. Редакція сайту обіцяє уважно вивчати ваші повідомлення — найцікавіші з них ми публікуватимемо у спеціальних статтях. Дякуємо за увагу та співпрацю.
 
©2007-2016 Тиждень.ua
Передрук або будь-яке інше комерційне використання сайту можливе лише з дозволу редакції.
RSS
Interfax

Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї, що мiстить посилання на "Iнтерфакс-Україна", суворо забороняється. Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Українські Новини", в будь-якому вигляді суворо заборонено